Următoarea zi
Ne-am trezit odată cu cântatul cocoșului și am pornit la drum mai avem puțin de mers până la castel ,iar eu nu am reușit nici acum după o zi să-mi dau seama de răspuns .
Mai mergem ce mai merge și dăm de un bătrânel cam ciudat .~ Bătrânul: Bună ziua , copii vă rog să aveți milă de un biet bătrân ,nu am mai mâncat de câteva zile!
~Eu:Sigur ,un moment vă rog!Cobor de pe cal și scot și sacul meu niște mâncare pentru bătrân ,iar acesta mâncând-o cu atâta poftă .
~ Bătrânul: Mulțumesc ,copila mea.Ai o inimă bună și milostivă ,ceva îmi spune că ai nevoie de ajutor Prințesă !
La auzul acestui apelativ am rămas stână de piatră ,iar Iulian a coborât cu iuțeală de pe cal și sa înfipt direct în gâtul bătrânului.
~Iuli :De unde ști că e Prințesa? Pentru cine lucrezi?
~ Bătrânul: Pentru nimeni . Secretul vostru e în siguranță.
~Iuli:Cine ești?
~ Bătrânul:Sunt vechiul sfătuitor al Stră Bunici tale ,Amy !
~Eu:Serios?
~ Bătrânul: Da! Stră Bunica ta ma trimis să te ajut ?
~Eu:Cum? Nu e moartă!?De ce nu a venit ea ?
~ Bătrânul : Nu ,dar e ținută captivă de cătră Mătușa ta în temnița castelului .
~Iuli :Dar cum e posibil ,în toate cărțile scrie că a fost ucisă ,și acum că e în viață?
~ Bătrânul:Mama ta știe mai bine ,doar ea a ajutat-o pe Erica .
~Iuli: Știam că mama a ajutat-o dar nu știam că Regina încă e în viață.
~ Bătrânul: Copilă simt că cauți răspunsuri și că ai trecut două dintre probe dar ultima va dovedi cât de înțeleaptă ești și cât de curat ți-e sufletul.Sper să fiu deștul de înțeleaptă să-mi dau seama de ce ar trebui să mă las condusă ca un orb și ce ar trebui să ticăie mai repede ca un ceas ,și cum de când timpul sa oprit cale de întors nu mai e?!, Mereu există o cale de întors ?Cu excepția doar dacă nu ești mort ,doar dacă inima ta nu s-ar oprit din a bate .Da! Ăsta e răspuns inima!!!!
~Eu:Cred că am găsit răspunsul la ghicitoare!
~Iuli : Serios!!
~Eu:Da!Deci ghicitoare suna așa:"Până acum ai trecut ambele probe ,dar acum să vedem dacă ești suficient de înțeleaptă să te lași ghidată de cea ce ticăie mai repede ca un ceas iar când ceasul sa oprit cale de întors nu-i.Dacă de ea te lași ghidată cu ochii închiși și tare simplu îți va fi să găsești rezolvarea și ce-ți va lumina ochii?"
~Iuli:Da , așa era ghicitoarea...!
~Eu:Ce ticăie mai repede decât un ceas și dacă e din ticăi s-ar opri atunci cale de întors nu ar mai fi ,atunci răspunsul este inima!
~Iuli:Ai dreptate , inima e rezolvarea la ghicitoare ,dar cum de ți-ai dat seama?
~Eu: Uneori răspunsul e chiar sub nasul nostru dar suntem prea orbi să-l vedem și acum că am stat să analizez situația în care ne aflăm ce cea ce am aflat de la acest bătrân cum că Stră Bunica trăiește răspunsul era evident. Bătrânul ma ajutat foarte mult , mulțumesc!
~Iuli: Ești ciudată ,dar ce contează dacă ai găsit răspunsul.
~ Bătrânul: Foarte bine,copila mea ,acum eu am să plec și îți urez succes în lupta cu destinul tău!Am clipit nu mai o singură dată că și bătrânul a dispărut,sunt atât de fericită că am găsit răspunsul ,acum tot ce mai trebuie e să fac e să mă duc unde simt că ar trebui să merg .
~Iuli:Și acum ce face ,te leg la ochii și mergi așa ?
~Eu:Nu ,e doar o metaforă istețule!
~Iuli:Ok!Atunci unde simți că trebuie să mergi!
~Eu:La lacul Ruaro.
~Iuli: Știu unde este ,știu și o scurtătură!
~Eu:Dar ,ce e atât de important acolo ce proba mi-se va trebui să trec?
~Iuli :Acolo Prințesele ca tine își primesc animalul spirit ,iar acel spirit animal le va călăuzi toată viața .
~Eu:Ok și ce mai stăm pe loc să pornim la drum .
~Iuli:Ok ,haide!După trei ore de mers prin pădure am ajuns și la lacul Ruaro,acest lac se află în mijlocul pădurii spirituale.
CITEȘTI
2x/Diferite
RomanceAtunci când soarta îți pune în cale obstacole și pereții de care continuu te izbești ,ce vei face ,alegi să fugi sau continui să mergi ,chiar dacă în fața ochilor năzuiește întunericul ,chiar dacă poți vedea ai să te lași înghițit de fricile tale fă...