#14🖤

37 3 0
                                    


Se aud la fereastră păsărele ciripind sau cum îmi place mi-e să spun cântă , deschid ochii încet pentru a mă obișnuiesc ușor ușor cu razele de lumină care îmi mângâie fața și mă îndeamnă să mă trezesc ,nu știu dc dar am o senzație spirituală bună sunt relaxată și calmă ,cred că ziua asta are să fie una frumoasă .

Nu mai stau pe gânduri nici o secundă și fug la baie să-mi fac o baie relaxantă oricum azi e duminică și am toată ziua doar pentru mine și familia mea.

Îmi umblu cada cu apă și îmi arunc repede hainele de pe mine și intru....deja simt cum apa mă învăluie și mă scufund ușor în spumă lasându-mă ușor pe spate relaxându-mi orice mușchi din corp și bucurându-mă pe deplin de aceste clipe.
Nici nu știu când a trecut o oră deja , ies și mă înfășor repede cu prosopul și îmi usuc părul și îl las să se usuce în voia lui.

Mă îmbrac repede și îmi arunc ochii la ceasul de pe perete și e ora 09:00 și mă gândesc să cobor jos.

Ajung pe scări și deja simt un miros magnific de ciocolată ...deja cred că salivez numai când îmi închipui ce mă așteaptă la micul dejun.
Ajung la bucătărie și Mami se pare că e la fel de fericită ca mine.

~Eu: Neața ,Mami!

Mă duc spre ea și o pup pe ca un copil mic încă ce sunt.

~Mami: Neața scumpete ,ce zâmbet , vreau să te văd așa toată viața!
~Eu:Mami!
~Mami:Hai ,stai jos bruneta lu' mami.Imediat o să coboare și restul.
~Eu:Ok!Pot să ung eu clătitele??Te log .Spun eu ca un copil .
~Mami:Bine ,nici nu am cum să te refuz și că nu pot .
~Eu:Ieiii!!!
Doamne cât de copil pot fii😅
A fost un mic de jun copios și am stat după atâta timp la masă cu ai mei și să râdem copios .... fără stres sau alti intruși.

Acum sunt la masă în mijlocul camerei și mă joc Monopoly cu Mary ,Mami și Iulia .Iar băieți se uită la meci ,sunt așa de gălăgioși și fără stare și fac atâta mizerie , pop-cornul sare prin toate părțile și sunt multe coji de semințe pe jos și doze de bere și suc arată ca într-o cocină 😥😏nici gândurile nu mi  le mai pot auzi cu 3 bărbați așa de gălăgioși.
Se pare că am mai rămas doar eu și Mami în joc ,acum știu cu cine semăn când vreau să câștig .Off...se pare că Mami a avut azi un aș în mânecă ,cred că mai am multe de învățat de la ea și de la restul familiei iar o viață nu-mi ajunge.

Se pare că Mami când câștigă e la fel de copilăroasă ca atunci când eram eu și frați mei doar niste ghindoci . Îmi ador familia și regret că am crezut că nu mă iubesc.😥

Acum stau pe canapea cu Iulia și ne uităm la știri să vedem și noi ce se mai întâmplă.
Aud telefonul că sună.
~Eu:Hm....cine o fi?
~Iulia: Răspunde și vei afla.

Convorbire telefonică

~Eu:Alo
~XXX:Alo . Bună ziua , aș dori să vorbesc urgent cu Domnișoara Ruxandra dacă se poate?
~Eu:Da eu sunt !Dar cu cine vorbesc?
~XXX:Aaa.... mă scuzați ,eu sunt Mariano , rivalul Domnului Luka pentru care lucrați.
~Eu:Aha...și nu cred că avem nimic de discutat Domnule Mariano!!
~Mariano:Aș vrea să vă fac o propunere
~Eu:Nu vreau să am nimic de a face cu Dumneavoastră , așa că vă rog să nu mă mai deranjați!
~Mariano: Haideți Domnișoară cred că mă puteți ajuta, oricum nu cred că îl aveți pe rivalul meu la suflet!
~Eu:Nu îmi pare rău nu am cu ce vă ajuta.La revedere !!

2x/DiferiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum