7 Ocak,2012
"Tamam kızlar bu kadar pratik yeter."
Provanın bitmesi ile direkt kendimi yere atmıştım.Bu aralar fazla pratik yapıyordum.Dansımı geliştirmem gerekiyordu ve burada neredeyse herkes harika dans ediyordu.
Yanıma sılışan Lalisa ile göz devirmiştim."Hadi ama Jennie, bu kadar olumsuz olma! Biliyorum sen dansını düzelteceksin."Baş parmağı ile ilginç hareketler yaparken gülmüştüm.
"Bunu söylemesi kolay olmalı.Strajyerler arasında en beğenilen dansçı sensin."Sırtıma vurup kendini yere atmıştı.Aynı şekilde ben de yanına yatarak yukarıya bakmaya başlamıştık.
"Söylesene, hayatımız çok değişmedi mi?"
"Hayatımız bildiğin kökünden değişti."Aniden kahkaha atmaya başlaması ile ciddi bir ona bakmaya başlamıştım.
"Hatırlıyor musun geçen yıl bu gün.Sen ailene stajyer olmak istediğini ve artık geriye sadece sözleşme imzalaman gerektiğini söylemiştin.Ailen izin vermeyince ben de ailene benim de stajyer olacağımla ilgili yalan söylemiştim."Aynı şekilde ben de ona katılarak gülmeye başlamıştım.
"Daha stajyer ne demek onu bile bilmiyordun! Hangi cesaretle öyle demiştin ki Tanrı aşkına."Bu sefer kafasına vurarak gülmeye devam etmiştim.
"Bilmemem daha iyi olmuştu.Sen bana ne olduğunu anlatınca strese girmiştim fakat beni öbürsü gün bir hışımla seçmelere soktuğun için doğru düzgün şokumu atlatamamıştım."
"Cidden şok olduğun şey bu mu ? Sen daha ne olduğunu bilmeden o gün o şirkete aday olan bin kişi arasında birinci olup çıktın Lalisa! Ciddi anlamda neredeyse seçilemeyeceğine hatta orada boş konuşup seni dışarıya atacaklarından kendimce emindim."
Bir süre daha güldükten sonra ayağı kalkmış ve üstümüzü düzeltmiştik."Fakat iyi oldu değil mi ? Ailelerimiz ikimizin de böyle bir şey yapacağını düşününce izin verdi ve biz de güzel bir şeyin içine karışıp yakınlaştık."Kafamla onu onaylamıştım.
Cidden bir yıl içerisinde her şey çok değişmişti.Yurda yerleşip Lalisa ile eğitim görmeye başlamıştık.Lalisaya o kadar şey borçluydum ki...
O gün ne olduğunu bilmediği bir şeye ona gıcık kaptığını bildiği bir kız için kalkışmıştı.Bunu deliliğinden mi yapmıştı yoksa cidden beni seviyor muydu bilmiyorum fakat ne için yaptıysa yapsın yanımda olduğu için çok mutluydum.
"Hey, neden daldın?"Kendime gelip küçük bir şekilde sırıttım.
"Aklıma bir şey geldi.Hadi kızların yanına gidelim."Kafasıyla beni onaylamış ve beraber kafeteryaya doğru yürümeye başlamıştık.
Yemek alıp kızların çırpışan elleri arasından masaya doğru yürümeye başladık."Siz nerelerdeydiniz bakayım?"Jisoo ciddi bir şekilde yüzümüze bakarken Chaeyoung sadece yemeğini yiyordu.
"Jennie bugün fazladan provaya kaldı.Ben de yalnız bırakmak istemedim."Anladığını belirtecek bir kaç kelime mırıldanıp önündeki yemeğine geri dönmüştü.
Yemeğimiz bittikten sonra hızlıca herkes derslerine ayrılmıştı.Ben vokale giderken kızlar dans derslerine gitmişlerdi.Üç saat süren özel provadan sonra sonunda gün bitmiş ve ben de yurda doğru yürümeye başlamıştım.
Lalisa bugün geç gelecekti.Chaeyoung daha yeni stajyerdi ve şu an çalıştığımız koreografiyi kaçırmıştı.Onun için ders sonrası öğretecekti ve stüdyoyu kullanacaklardı.
Cebimden çıkardığım anahtarları kilide geçirip yurdun kapısını açtım.Yüzüme vuran toz parçacıkları ile öksürmüş ve hızlıca pencereleri açmıştım.Bir süre haftalık parçalara çalışıp artık geç olduğuna kanaat getirince masamdan kalkıp yatağıma doğru ilerlemeye başlamıştım.
Yastığımın altındaki telefonu avuç içlerime alıp biraz karıştırmaya başladım.Sosyal medyaya biraz baktıktan sonra telefonumu geri yastığımın altına sıkıştırarak gözlerimi kapadım.Kafama doğru vuran titreşim sesi ile öfleyerek gözlerimi açmış ve gelen bildirim sesi ile telefonumu elime alıp mesaj kısmını açmıştım.
_jeonjk
268. Gün : Seni hala seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberries ❧Jenkook
FanfictionŞövalye olsaydım ve senin şehrine hücum etseydim, dudaklarını görünce kılıcımı düşürür,atımdan düşerdim.Hiçbir zaferin erişemeyeceği tatta bir yenilgi olurdu bu. [Jeon Jungkook x Jennie Kim] ©2018 | Kalonyy