909 89 15
                                    

3 Ocak,2015

"Tebrikler Jennie-sshi.Sesin tahmin ettiğimizden daha çok ilgi gördü."

Gülmüş ve öne eğilmiştim.Başkan Yang odadan çıkmış ve sonra karşıda sessizce bekleyen Lalisa ile göz göze gelip çığlık atmaya başlamıştık.

"Başarılı olacağını biliyordum.Debut yapmadan gördüğün ilgi olağan dışı.Tanrım Jennie bu harika bir şey!"Ellerimi Lalisanın boynuna sarmış ve ona sımsıkı sarılmıştım.

"Bunu ikimiz başaracağız."Kulağına fısıldamış ve boynundaki ellerimi daha sıkı kenetlemiştim.

Yeni grup seneye çıkış yapacaktı.Sekiz aydır bir yarışın içindeydik ve bu gittikçe daha da zorlaşıyordu.Rakiplerimiz artıyordu, duygularımız, çevremiz farklılaşıyordu. Göz altlarımız gittikçe kararıyordu.

Hepimiz değişiyorduk.

İkimiz de yerdeki eşyalarımızı çantalarımıza yerleştirip aşağı inerek binadan ayrılmıştık.

İçinde bulunduğum şarkı beğenilmişti.Bir parçada yer alma şansına sahip olmuştum.Bana bu şansın verilmesinin büyüklüğü içerisinde yaşarken beğenilerin bu kadar fazla olması beni daha da şaşırtıp büyülemişti.

"Geliyorlar mı ?"

"Söyledim.Şimdi iniyorlar."Kafamı sallamış ve köşedeki banka oturmuştum.Kızların aşağı inmesini bekliyorduk.Geldiklerinde ise uzun süredir gidemediğimiz kafeye gidecektik.

Binadan inen ikiliyi görünce oturduğum banktan kalkmış ve koşarak kollarına girmiştim.

"Maske taksan iyi edersin Jennie-sshi.Biliyorsun artık ünlüsün."Jisoonun koluna vurmuş ve kafamda takılı olan şapkamı biraz daha indirmiştim.

Hava soğuktu. Ya da uzun zamandır dışarıya çıkmamamın sebebiydi bu.Kızları daha çok kendime çekerek kollarına sımsıkı sarıldım.

Yanımda sevdiğim insanlar vardı.

Mutluydum.

Herkes yanımdaydı.

İhtiyacım olan herkes.





•••




03.04.2019
04.04.2019
05.04.2019

🌺

"We are shaped and fashioned by what we love."— Johann Wolfgang von Goethe

Strawberries ❧JenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin