Sözün bölümle bir alakası yoktur sadece can sıkıntısından internette bulduğum bir söz ve yine can sıkıntısından yaptığım bir edit :)
⭐️4k 💬1k 🌐87
O akşam çok şey olmamıştı genel olarak yoongi'nin kardeşi Yoonji abime sorular sormuştu, Yoongi ile konuşmaya çalışmıştım ve birilerinin benimde orda olduğumu hatırlayıp arada bir sordukları sorulara cevap vermiştim.
Ve O hafta da bir sonraki hafta olacak final maçına hazırlanmamız için geçmişti... Okula git, antreman yap, eve gel, yemek ye ve uyu bütün hafta böyle geçmişti. Hocaların verdiği ödevleri de yapmamıştım ve tam 2 kere uyarı almıştım.
Yoongilere gideli 2 hafta çoktan olmuştu günler hep aynı geçtiği için nasıl geçtiğini bile anlamamıştım.
Yarın maç vardı ve bu yüzden koç bizi okula çağırmıştı."Abi ben gidiyorum." Diye bağırdım ve abimin cevabını beklemeden evden çıktım.
İki haftadır sitenin girişinde Yoongi'yi göremiyordum, bu yüzden okula tek gidiyordum ve bu oldukça sıkıcıydı.
Yine tek başıma okula doğru yürürken ara sokaklardan gelen bir ses ile yürümeyi bıraktım.
Her ne kadar 'ara sokak' desemde insanlar vardı illaki birileri giderdi.Yürümeye tekrar devam edecekken bu sefer Yoongi'nin adını duymam ile tekrar durdum
"O maçı kazanacağına mı inanıyorsun Yoongi? O aptal kız olduğu sürece kazanamassınız." Dedi yabancı ses ardından aşşalayıcı bir kahkaha attı "gerçi o kız olmasada kazanamassınız."
Ve ardından bir yere düşüş sesi"Sevdiğim kıza aptal mı dedin?! İnsanları, özellikle de sevdiğim kızı kendinde karıştırma aptal herif! Bir daha seni çevremden bir insana saldırırken ya da saldırma planları yaparaken yakalarsam 1 gramlık beyninide artık kulanamassın şimdi yürü git burdan!"
Ahh tanrım Yoongi birinden hoşlanıyor.. Bende benden hoşlanıyordur zannediyor- bir dakika o kız ben miyim?! Yok canım başka takımdaki kızdır.
Onları dinlediğim duvarın arkasından çıktım
"Yoongi"Yerde can çekişen adam ve Yoongi'nin yüzü bana döndüğünde yerde can çekişen adam kahkaha atmaya başladı
"Ne gülüyon lan?!" Dedim ve bir tekmede en attım. Tamam onu tanımıyorum bana bir şeyde yapmadı ama mal mal gülmesi beni sinir etti.
"Chin-sun burda ne işin var?"
"Yoldan geçiyordum kavga sesleri, pardon daha çok senin sesini duyunca geldim."
"Duydun mu konuşmaları?"Söylemeli miyim?
"Evet, ama merak etme. Sırrın benimle güvende." Dedim ve ağzıma hayali bir fermuar çektikten sonra sahte bir şekilde gülümsedim."Sorun yok, istersen tüm okula-"
Cümlesini bitirmeden yerde yatan çocuk konuşmaya başladı
"Ah aptal Chin-sun Yoongi'nin hoş-"Yoongi ile aynı anda çocuğa tekme attıktan sonra ben yürümeye başladım.
Aslında ne diyeceğimi merak ediyordum hatta tahmin bile edebiliyordum ama Yoongi'den duymak isterdim."O kimdi?" Dedim Yoongi'ye
"Kuzenim galiba."
"Galiba?"
"Üvey dayımın oğlu pisliğin önde gidenidir aynı dayım gibi. Kendisi aynı zamanda yarın maç yapacağımız takımın lideri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketbol 1 | Min Yoongi ✔️
FanfictionNetflix'in lise dizilerinde falanız herhalde Yoksa bu hayatımın başka açıklaması olamaz --- -tüm hakları Chin-sun ve Yoongi'nin basketbol topunda saklıdır- 🏆parkta basketbol oynayan çocuğu görünce aklıma gelmiş bir hikayedir