🏀13🏀

3K 171 122
                                    

Dediğim gibi sözün bölümle bir alakası yok ;)

⭐️9k 💬1k 🌐90k

Yoongi hala ciddi ciddi düşünürken bende onu izliyordum. Bir anda aptal aptal sırıtmaya başladı.

"Tanrımmm umarım düşündüğüm kişidir." Dedi ve dua ediyormuş gibi yaptı

"Kim?" Dedim
"Boşver." Dedi hala sırıtırken.

O an aklıma gelen manyak ve çılgınca fikirle yerimden kalktım.
Saçlarımı boyatacaktım.
Çünkü neden olmasın?
Neden durduk yere aklıma geldi hiçbir fikrim yok ama Yoongi'nin onu sevdiğimi anlaması için uğraşıyordum.

"Ne oldu?" Dedi Jin.

"Benim bir işim var onu halledip gideceğim. Görüşürüz hesabı siz ödeyin hadi eyvv." Dedim ve koşkarak çıktım.

Acilen kapalı olmayan bir kuaför bulmalıydım.
Bir yer bulup direk içeri girdim ve çalışan birini bulup yanına gittim.

"Merhaba, benim acilen saçlarımı maviye boyatmam lazım." Dedim nefes nefese.

"Oh! Mavi mi? Tabi... siz nasıl isterseniz. Lütfen şu koltuğa geçin."
Kadının gösterdiği koltuğa doğru ilerlerlerken kadının arkamdan 'zamani gençleri' diye söylendiğini duymuştum ve gülmemi durduramamıştım.

5 dakika sonra başka bir kadın yanıma geldi
"Hangi ton mavi tercih edersiniz?"
"Bir dakika" dedim ve telefonumdan Yoongi'nin mavi saçlı bir fotoğrafını bulup kadına gösterdim
"Bu çocuğun saçları gibi olursa ya da o renge en yakın açık bir rengi olursa sevinirim."
Kafasını sallayıp yanımdan gittikten sonra başka biri gelip üzerime bir örtü serdi.

"Önce saçlarınızı açmam gerek." Dedi ve kafamdan tutup ne ara getirdiğini fark etmediğim bir kafama yıkama şeysine -evet ne olduğunu bilmiyorum- kafamı yasladı ve yıkamaya başladı.

Ardından kafama kötü kokan bir şey sürüp daha da bastırarak yıkamaya başladı ve aynı şeyleri 1-2 kere daha yaptıktan sonra havluyla kafamı sardı ve kafa yıkama şeysini alıp gitti.

"10 dakika böyle kalın ardından saçlarınızın rengi açıldığı için rahatça boyayabileceğiz. Siz o sırada bir şeyler içmek ister misiniz?"
"Yok teşekkürler."
Kadın gittikten sonra telefonunu alıp oyalanmaya başladım

Aile grubumuza girip yazmaya başladım

Ben: çok çılgınca bir şeyler yapıyorum lütfen kızmayın 😛🤗

Ardından çok geçmeden annem yazmaya başladı

Ana kraliçe 👑: ne yapıyorsun
Ana kraliçe 👑: dövme mi?
Ana kraliçe 👑 seni eve almam.
Ana kraliçe 👑 ne yapıyorsan hemen eve gel
@/CNM UPPAM(!) çabuk şu kızı al işteyim çıkamam evden

CNM UPPAM(!): Anne sakin ol ne yapabilir en fazla?

Ben: hey hey hey... Sakin olun çok büyük bir şey değil eve gelince görürüsünüz. Birazcık(!) geç kalabilirim. Öpüyorum mucuk mucuk ^-^

May babiş: ben kızıma güveniyorum. Kötü bir şey yapmaz. Arkandayım kızım!!

Ben: ^-^

Telefonumu bırakıp kendime aynadan bakmaya ve saçma haraketler yapmaya başladım

"Hazır mısınız?" Dedi yanında boyalar olduğunu düşündüğüm şeyler ile gelen ilk başta konuştuğum kadın.

Basketbol 1 | Min Yoongi ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin