🏀14🏀

3K 185 129
                                    




Üstümü değiştirip çıktıktan sonra koşarak dışarıda beni arabanın içinde bekleyen canım biricik muhteşem ailemin yanına gittim.

"Ooo Chin-sun hanım sonunda gelmeyi akıl edebilmişsiniz." Dedi abim
"Konuşmaya tuttular ne yapabilirim." Dedim ve arabaya bindim

"Chin-sun abin bize ne aldığını söyledi. Öyle böyle değil aşırı güzel bir şey." Dedi annem.
"Ya zaten birazdan görücem hadi söyliyin."
"Olmaz, hayır."

Babam arabayı sürmeye başladığında gözlerimi kapatmış ve uyumaya çalışmıştım ama tabi ki de uyuyamamıştım

"Chin-sun sınıf grubuna sizin fotoğrafınızı atmışlar~ o çocukla ne ara sarıldınız?"

Gözlerimi açıp annemin telefonuna baktım. Yoongi ile benim sarıldığım fotoğraf ve birçok fotoğrafı velilerimizin olduğu gruba atmışlardı. Tanrım hadi diğerlerini anladım ama Yoongi ile olan fotoğrafı niye atıyorlar???

"Geçen maçta da sarılmıştık,Alışkanlık olmuş. Ayrıca diğerleriylede sarıldık sadece Yoongi ile olanı atmaları çok saçma."

"Chin-sun aranızda bir şey varsa bize söyleyebilirsin." Dedi babam.
Babam. B A B A M. Elin babası çocuğunu sevgilisi olmaması için uyarır benimkinin dediğine bak.
Ama şu an düşünmem gereken şey bu değil. Acaba söylemeli miyim?

"Bilmiyorum..."
"Benim kızım büyümüşte birinden hoşlanırmış." Dedi annem ve bir anda bana sarıldı

"Hey! Hoşlandığımı söylemedim. Bilmiyorum dedim. Ayrıca sen Yoongi'yi sevmiyordun hani."
"Konumuz bu değil."
"Hayır konumuz bu."
Annem gözlerimin içine baktı ve tek kaşını kaldırdı bu 'ağzımı açmamı istemessin bu yüzden sus!' Demek oluyordu sanırım.

"Vay be kızım patronumun mavi saçlı oğlundan hoşlanıyor. Chin-sun başka çocuk yokmuydu böyle abidik gubidik tipleri seçiyorsun."

"Kız kardeşim birinden hoşlandığını söyledi ve ne tepki vereceğimi bilmiyorum Siri ne yapmalıyım?"
Abim ciddi ciddi telefonuna bu soruyu mu soruyordu?

"'Kız kardeşim birinden hoşlandığını söyledi ve ne tepki vereceğimi bilmiyorum Siri ne yapmalıyım?' Sorusu safaride aratılıyor."
Diye konuştu siri

"Kapa çenini hiçbir halta yaramıyorsun." Dedi abim ve telefonu kapattı.

"Sen nasıl tıp okuyorsun anlamıyorum." Dedi annem

"Bence bana aldığın hediyeyi söyliyebilirsin." Dedim ve arka koltuktan ön koltuğa doğru eğildim.

"Ter kokuyorsun yaklaşma bana!!" Diye bağırdı abim ve beni itti. Pislihhh

"Gelmemize az kaldı zaten Chin-sun ne meraklısın sende." Dedi babam.

Niye durduk yere aklıma gelmişti bilmiyorum ama bir anda söyliyesim geldi "Yoongi'nin ablası Yoonji abimden hoşlanıyormuş."

"Ne?" Dedi abim ve bana doğru döndü.
"Yoongi dedi. Bütün gün senin yedi sülalene kadar araştırmış."

"O kız oğlumdan mı hoşlanıyormuş? Kocacım aç kapıyı kendimi atmaya gidiyorum."

"Öyle deme kız bence çok tatlıydı" dedi babam
"Kız sarışının elli tonu adında bir kitap yazmış! İyi misin sen?"
"Gençler böyle kitaplar okuyor artık kız yazıyor işte. Çokta şey etmemek lazım."

"Chin-sun ne yapmalıyım?"
"Neyi ne yapmalısın?"
"Kıza nasıl davranmalıyım yani?"
"İnstagramdan istek at, sonra selam yaz. Konuşmayı böyle başlat devam ettirirsiniz."
"Roleplay mi yapıyoruz burda?! Başka bir şey de. Tanrım bir kız ilk defa benden hoşlanıyor." Abim ciddi miydi? Şu Dünya'ya gelmiş en yakışıklı erkeklerden biriydi ve hiçbir kızın ondan hoşlanmadığını mı düşünüyordu? Okul balasonuna onunla gitmek isteyen kızların abimin dolabına attıkları notlar yüzünden dolabı açılmamıştı bir kere hiç hatırlamıyor mu bunları?

Basketbol 1 | Min Yoongi ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin