Ma aflu pe scaunul asta pentru a nustiu cata oara . Mama este in dreapta si se roaga de director sa nu ma exmatriculeze,iar.Este al cinci-lea liceu in ultimu doi ani din care sunt exmatriculată ... pe ce motiv , a da " bataie" .
Dar de data asta nu e vina mea , Josh si Jack presupusele " victime" au intrat peste mine in vestiar si au încercat sa ma pipaie ... bine zie incercat .. acum sunt undeva pe la urgente. Dar pentru ca directorul stie cum am ajuns in liceul lui semestrul asta normal ca nu ma crede si da vina pe una din "crizele" mele.
-Haide domnule nu putem trece cu vederea de data asta ? Se roaga mama de director a zecea oara in ultima jumatate de ora .
-Doamna v-am spus ,eu nu pot tolera asemenea comportament .
- Oh , haide tot eu pic vinovata ? Idioti aia doi au intrat peste mine si au inceput sa isi puna labele jegoase pe mine si tot eu pic vinovata ? Ma trezesc vorbind dintr-o data .
- Kaira , poti sa taci un pic din gura ? Tipa mama la mine .
Ah ok tot eu sunt aia nevinovata si tot la mine tipa , ma jur ca nu o mai suport pe femeia asta .
- Poftim aici dosarul , ne-a parut bine sa te avem printre noi dar de maine nu ai sa mai calci in aceasta institutie .
Directorul a înmânat dosarul mamei mele si ne-a poftit afara . Mama i-a dosarul si iese furioasa pe usa eu fiind in urma ei mergând plictisita .. adica na pana mea m-am obisnuit .
-Nu pot sa cred asa ceva ... nu putei sa te abtii nu ? Trebuia iar sa te iei la bataie ... nici Alec nu face asa si faci tu ? o aud pe mama zicand cand ajungem la mașină.
Alec este fratele meu mai mare , are 21 de ani si a fost cumintel in liceu fața de mine . Macar nu a adus vorba de geamana mea Kira ,preferata familiei , doar e balerină , ceva ce mama nu a apucat sa devina , a incercat si cu mine, bine zis încercat.
- Dar nu am facut nimic .. ii zic pentru a o suta oara... dar nu ma asculta ca de obicei.
- Vorbim acasa .
Parcurgem drumul in liniste si ajungem acasa,intram in acasa si pe canapea de afla Alec si Kira .
- Ce a mai facut de data asta ? Intreaba Alec dezinteresat.
- A fost exmatriculată iar , va vine sa credeti iar , acum trebuie sa gasesc alt liceu si ultimul normal .
-De ce ultimul ? o intreaba Kira
- La cate probleme are sora voastra la politie daca mai cauzeaza o singura problema ajunge in areste pe minim 3 ani ..
- Hei , nu am nici o problemă ,ma revolt eu .
Am cateva dosare pe diverse motive banale , batai , de cele mai multe ori , viteza , accidente , dar fara victime , si alte chesti d-astea.
- Da stiu lasa .. daca nu erau antrenamentele tale tampite nu aveai atatea probleme , uite cum e soara ta .
Ma enervez rau... iar aduce vorba de asta , niciodată nu le-a placut ce fac ,nu au fost nici la meciurile mele , niciodată, dar la minunata lot fata au fost de fiecare data doar ea e mandria familiei nu ? Balerina lu mama si lu tata .
M-am ridicat de pe canapea si am plecat in camera mea , am facut un dus si m-am pus sa dorm, cred ca ma , mai trezesc maine cand mama o sa ma ajunte ca mi-a gasit alt liceu .. asta daca ma mai vrea unu.
hello it's me =)))
CITEȘTI
Kaira
Teen FictionKaira si Kira sunt doua surori gemene cu pasiuni total diferite. Kaira, pasionata de box, masini si tot ce nu tine de o fata, usor, usor este marginalizata de familia sa din cauza comportamentului sau usor problematic. Kira, pasionata de balet...