Trečias skyrius

104 5 0
                                    

Žvelgiau į jo žalias akis, kuriose atsispindėjo aistra. Jaučiau, kad maniškėse taip pat siautėjo ugnikalniai, susimaišę su begaline meile. Mudu nuogi sėdėjome ant lovos vienas priešais kitą ir meiliai šypsojomės. Iki tol, kol jis atsidūrė ant manęs, o mano kūnu perbėgo neapsakoma karščio banga. Mūsų lūpos susijungė į vieną ir judėjo tuo pačiu šokio ritmu, kaip du, vienas dėl kito pakvaišę šokėjai. Savo gležnomis rankomis apsivijau jo nugarą, kojomis apkabinau liemenį. Netrukus pajutau jo pirštus man tiesiai prie intymios vietelės, apie kurią daugelis merginų gėdijosi kalbėti. Nejučiomis sudrebėjau iš malonumo, pajutusi kaip jo ilgi pirštai trynėsi į klitorį.

Jutau jo varpą, remiantis į mano pilvą, kas jaudino dar labiau. Norėjau išleisti aimanas, kurios parodytų kaip man buvo gera, bet vaikino lūpos neleido man padaryti. Jos buvo pernelyg užimtos su nepaprastu šokiu. Dar kartą sudrebėjau, jausdama dar vieną malonumo bangą, kuri ritosi mano kūnu. Rudaplaukis vaikinas paliko mano lūpas ir piktdžiugiškai šyptelėjo. Po akimirkos grubiai įgrūdo savo pasididžiavimą į mane. Pajutusi kiek skausmingą dūrį aiktelėjau.

Vaikinas vėl pasilenkė prie manęs, o aš nagais įsikibau į jo nugarą. Jam pradėjus judėti iš mano lūpų vėl pasigirdo aimanos, dėl kurių malonumas vis didėjo. Jutau kaip liepsnojo mano vietelė, tad nė nesuvokdama pradėjau braižyti nugarą. Su kiekvienu judesiu nagai vis labiau smigo į odą, tad vaikinas sudrebėjo iš skausmo. Giliai viduje jaučiau, kad atsiimsiu, nes jis toks buvo. Siaubingai mėgdavo mane bausti už visokius nusižengimus. Tad gerai jį pažinodama tikėjausi baisios bausmės, nuo kurios man tikrai skaudės. Bet nieko negalėjau sau padaryti, todėl toliau leidau nagus į nugarą, kol su kiekvienu stumtelėjimu malonumas vis didėjo.

Atrodė, jog ugnikalnis tuoj prasiverš. Su kiekviena akimirka viskas taip didėjo, kad atrodė, tuoj išprotėsiu. Tačiau mano laimei per kūną perbėgo siaubingai didelis pliūpsnis. Ugnikalnis išsiveržė, tad manyje siautėjo malonumo ugnelės, privertusios kūną drebėti. Rudaplaukis greit nusirideno nuo manęs ir atsigulė šalia. Nieko nelaukdama, vis dar apsvaigusi iš laimės, prisiglaudžiau prie jo. Savo rankomis apsivijau jo gerai ištreniruotą kūną, o galvą padėjau ant krūtinės. Užmerkiau akis, mėgaudamasi nuostabia akimirka, kai gali gulėti prie mylimo žmogaus.

- Man skauda nugarą, - pareiškė meiliu balsu, kuriss turėjo skambėti piktai, bet taip nebuvo.

- Dabar mane nubausi? – paklausiau tyliu balseliu, atplėšdama akis.

- Deja, teks. Bet juk žinai, jog tave myliu?

- Aš irgi tave myliu, - atsakiau, o jis pabučiavo man į viršugalvį.

Mudu atsisėdom. Nieko nelaukdama atsiguliau ant pilvo. Stipriai užmerkiau akis bei įsikibau į paklodę. Po kelių akimirkų pajutau skausmingą dūrį į savo užpakalį, dėl kurio visu kūnu perbėgo skausmas, o akyse pasirodė pirmosios ašaros.

Praplėšiau savo apsunkusias akis ir staigiai atsisėdau lovoje. Kaipmat mano galva perėjo skausmas. Siaubingos vakarykščio vyno ir kokteilių pasekmės. Tiesiog tobula... Tyliai nusikeikusi mintyse vėl atsiguliau, bandydama suvokti to sapno prasmę. Sapnavau savo buvusį, kuris mane labai įskaudino. Tačiau tokie sapnai nuolat kartodavosi, tad nebeturėčiau stebėtis. Visgi nuostaba tebeliko, nes atrodė, jog jis persekiojo mane net sapnuose. Nesvarbu, kad jau daugiau nei pusę metų nieko iš jo negirdėjau. Žinau, jog turėjo naują merginą, bet detalesnės naujienos manęs nepasiekė. Na, kol Gabrielis gyveno iš naujo, aš buvau mergina už pinigus.

Tobula.

Atsidususi iš nusivylimo nuo spintelės čiupau savo mobilų ir atrakinusi jame radau dvi žinutes. Viena nuo Deinos, kurioje rašoma apie naują klientą, kurį turėsiu aptarnauti. Šiandien devintą valandą vakaro „Plaza" viešbutyje. Kaipmat išjungiau pranešimą, mat vėl mylėtis su nepažįstamuoju nebuvo nė menkiausio noro. Tiesą pasakius, seksas su mylimu žmogumi niekad neprilygs tam, ką dariau nuolat. Tas sapnas tik padėjo prisiminti ką reiškia būti mylimojo glėbyje. Visi patirti potyriai akivaizdžiai nublanko prieš tikrą meilę. Nesvarbu, jog atsitiktinis seksas kartais būna geresnis. Šįkart tai visiškai nebesvarbu.

Nakties princesėWhere stories live. Discover now