7

15.3K 759 226
                                    

Barlas: Seni ne diye kaydedeyim

Barlas: Pardon sana sormam hata

Barlas: Hallettim ben

Bilinmeyen numara kişisini Havuçlu Dondurma olarak değiştirdiniz

Havuçlu Dondurma: Barlas amk mxjacbhjbz 

Havuçlu Dondurma: Bu gün edebiyatçıya 'Hocam siz ölmeyi unuttunuz galiba' demek ne aqü bide bunu törende söylüyorsun çaşiçsşa

Barlas: Ne yapayım kızım gelmiş 90 yaşına

Barlas: Hala diyor daha gencim ben

Havuçlu Dondurma: Ya aökxmjnzx

****

"Gece çık şu çocuğun karşısına yeter valla ben bıktım."

"Seda sus kendimi hazır hissettiğimde çıkacağım zaten."

"Lan 1 aydır konuşuyorsunuz daha ne hazırı."

"Tamam çıkacağım. Ama önce kantine gidip geliyorum."

Adımlarımı hızlandırıp kantine doğru yürüdüm. Canım fena halde çikolatalı süt çekiyordu. Bu özlemle daha fazla yaşayamazdım. Kantine girdiğimde acayip sıra olduğunu gördüm. Eh alışmıştım artık her gün böyle sıra oluyordu. 

Sıraya kaynak yapıp önlere geçtim. Eh sonuçta bir gece kolay bulunmuyordu. Sırayla savaşımı bitirip sonunda ödülüm olan çikolatalı sütümü alabilmiştim. Tam açıp doya doya içecektim, karşımdaki görüntüyle nefesim kesildi. 

Barlas bir kızı kolunun altına almıştı. Kız kahkaha atarken barlas onun gülüşünü izliyordu. Tamam barlas çok kızla konuşurdu ve hepsiyle eğlenirdi ama benimle konuştuğu 1 aylık süreçte böyle bir şey yaptığını görmemiştim.

Canım acımış mıydı? Fazlasıyla

Çikolatalı süt elimden düşüp patlarken bir adım geriye çekilmiştim tabi bu süreçte gözlerim dolu dolu onları izliyordum.

Sanırım yanlış yapıyordum. Birini zorla kendime bağlayamazdım buna hakkım yoktu.

****

Barlas aşkım ne yapıyorsun sen çösacklmlknc


Havuçlu Dondurma | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin