18

13.9K 737 143
                                    

Geceden'

"Evet çocuklar herkes otobüse hadi bakalım. Oğuz oğlum otelin kapısında neden ağlıyorsun? Binsene otobüse evladım."

Hocanın söylediği şeyle herkes kafasını otelin kapısına çevirmişti. Bu oğuz hah buldum barlasın yanındaki çocuktu. Sedanın kolumu dürtmesiyle ona döndüm.

"Kanka ya oğuz çok tatlı çocuk değil mi?"

Yoksa yeni bir şip mi doğuyor. Omen tanrım.

"Aha da şuraya yazıyorum. Ben sizi şipledim yakında olursunuz siz"

"Allahım inşallah."

"Amin amin. Hadi bin artık şu otobüse götüm dondu."

Sedayı itekleye itekleye otobüse soktuktan sonra müstakbel kocacığım nerelerde diye etrafıma baktım.

Hah aferin uslu uslu yerine oturmuş. Gelirken oturduğumuz sırayla oturduk. Sağ tarafımda barlas sol tarafımda talha oturuyordu. Allahım ne şanslı bir yaratığım ben ya.

Kulaklıklarımı takıp kendimi uykunun huzurlu mutlu kollarına bıraktım yoksa bu yol geçmez amına koyayım.

***

"Kanka bizim uludağ da götümüz donuyordu bu istanbul neden bu kadar sıcak?"

"Ne bileyim seda. Meteoroloji miyim ben?"

"Oda doğru. Kızım vallaha çok sıcak."

"Lan tamam sıcak evet ben soğuk mu dedim mal"

Seda kendi kendine konuşmaya devam ederken odamın penceresini açtım. Hayır ama kız da haklı daha iki gün önce donuyorduk şimdi yanıyoruz. Abov kıyamet mi yaklaşıyor yoksa.

"Kanka şimdi sana bomba dedikodularım var."

"Patlat."

"Ahahah ne kadar komik ne kadar komik. Neyse hani barlas varya."

"Kocam olan mı?"

"Hehe evet kocan olan. Bunun eski sevgilisi vardı geçen sene yaren hatırladın mı?"

"Evet."

"Ha işte o barlasla barışmak için her yolu deniyormuş."

Vay oruspu seni. Sen benim aşkıma yan gözle bakıyorsun demek. Senin o gözlerini yolarım.



Havuçlu Dondurma | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin