10

16.3K 924 98
                                    

Multi: Galp

Rica ediyorum Vote vermeyi unutmayın. 60 kişi de az değil sonuçta :)

"Seda hayatta gelmem ben."

"Kızım saçmalama 12.sınıfların hepsi orada olacak. Zaten en fazla 1 hafta kalacakmışız."

"Bakarız."

Bu sene okul bizi sınav konusunda çok zorladığı için 1 haftalık uludağa götürecekti belki daha erken bile gelebilirdik. 12. sınıfların hepsi orada olacaksa buda demek oluyordu ki barlas da orada olacaktı bunun için fazla heyecanlıydım. 

Çalan lanet olası zili duyup sınıfa çıkmak için adımlarımı merdivenlere yönlendirdim. Duvara çarpıp yere düşmem ani gerçekleşti tabi. Kafamı kaldırdığımda çarptığım şeyin duvar olmadığını anlamam dakikalarımı almıştı.

Halbuki aynı duvara benziyordu. Tüh

"Özür dilerim." diyen barlasa kantindeki olan olay için sinirimden çemkirdim.

"Çarpmadan önce düşünseydin. Hayır niye önüne bakmıyorsun?"

"Özür diledim işte ne abartıyorsun."

"İyi bir daha önüne bakarsın." Düştüğüm yerden kalkmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü öyle bir eylem gerçekleştiremedim. Kalkmaya çalışıp bir daha düşünce barlas kahkaha atmaya başladı. Öyle gülme vicdansızın oğlu.

"Gülme."

"Sen önce bir kalk da sonra konuşuruz." deyip yanımdan ayrıldı. Hayır yani ne bekliyorum ki öküz işte. 

***

Havuçlu Dondurma: Naber?

Barlas: Bu affedildiğim anlamına mı geliyor

Havuçlu Dondurma: Biraz sinirliydim sadece

Havuçlu Dondurma: Uludağa geliyor musun?

Barlas: Evet sorduğuna göre sende geliyorsun.

Barlas: Orada görüşürüz nxjanjkcdna

Havuçlu Dondurma: Bok

Havuçlu Dondurma | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin