21

13.3K 650 134
                                    

"Seda kalk kalk kalk hedef tuvalete girdi."

"Şimdi sıçtık ağzına kork bizden yarrrrren."

Yareni kadar komik söylemişti ki kahkaha atmama engel olamadım. Seda benden önce kızlar tuvaletine girerken bende onu takip ediyordum. En sonunda tuvalete girip kapıyı kilitlemiştik.

Yaren sıçtığı yerden çıkınca karşısında birden bizi görünce duraksadı.

"Lan önce git elini yıka sonra şaşırırsın."

Yareni zorla musluklara elini yıkaması için atarken tuvalette bizden başkası olmaması işime gelmişti.

Elini yıkayıp bize döndüğünde tam karşısına geçtim.

"Yaren?"

"Evet yaren benimde siz kimsiniz?"

"Ecelin hahahahaha."

Sedayla kötü kadın kahkahası atarken şırfıntı bize uzaylı görmüş gibi bakıyordu. Ee bakmakta haklı şimdi ilk defa güzel gördüyse.

"Şimdi beni rahat bırakır mısınız?"

"Neden bırakalım."

"Senin derdin ne kısa saçlı bi söylesene bana?"

"Derdim sensin. Barlastan uzak dur yoksa okulda senin hakkında 'aaaa bu kız aslında lezbiyenmiş ama saklamak için barlasla birlikte olmuş' dedirttirmek istemezsin değil mi?"

"Sen kimsin ya sen kim olduğunu zannediyorsun?"

"Valla en son barlasın karısıydım. Şimdi de sanırım çocuklarının anasıyım."

Pası sedaya attığımda sırıtarak konuşmaya başladı.

"Benim eniştemden uzak duracaksın anladın mı beni?"

Bu kız da amma korkak çıktı amına koyayım ben böyle bir şey beklemiyordum. Kafasına onaylarcasına sallayıp kapının kilidini açtığı gibi ağlayarak çıktı.

Kapı sonuna kadar açıldığında kocaman gözlerle bize bakan birisini beklemiyordum.


Havuçlu Dondurma | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin