4 yıl sonra;
"Seda güzel olmuş muyum?"
"Fıstık gibisin hadi bak barlas seni bekliyor."
"Tamam tamam iniyorum."
Barlası daha fazla bekletmemek için aşağıya indim. Arabaya yaslanmış beni bekliyordu.
"Gece ağaç oldum amına koyayım neredesin sen?"
"Geldim işte be hadi aç kapımı."
"Niye elin yok mu?"
"Ben sana daha hiç bir şey söylemiyorum."
Zorla da olsa arabanın kapısını açmıştı buna da şükürdü yani.
Geldiğimiz yere bakınca çok şık ve sevimli bir lokanta olduğu gördüm.
"İstersen bahçede yiyelim."
"Olur, fark etmez."
Bahçede en köşedeki masaya oturduğumuzda siparişleri de vermiştik. Barlasın birden ayağı kalkıp önümde eğilmesiyle heyecandan yerimde duramıyordum.
"Gece, şimdi sen beni seviyorsun ben seni seviyorum bence biz evlenelim. Ben karar verdim ama senin de fikrini sormak istedim. Gerçi hayır desen bile evleneceğiz ama olsun. Senin bana ilk yazdığın gibi benimle evlenip sen hastane de küçük küçük barlaslar doğururken elini tutmama izin verir misin?"
O anki yaşadığım duygu karmaşasını anlatamazdım. Benim ona yazdığım şeyleri hala hatırlıyordu.
"Evett."
Bir anda havai fişeklerinin patlamaya başlamasıyla barlasın dudağıma yapışma aynı anda oldu. Ona karşılık verirken hayatımda hiç bu kadar mutlu olduğum bir günü daha hatırlamıyordum.
*
Bittiiiiiiiiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havuçlu Dondurma | Texting
Short Story[Tamamlandı] Bilinmeyen numara: Bu arada bana abi dediğini unuttuğumu sanma Bilinmeyen numara: Abi deme lazım olur baldız 020219' 020319'