Daha 2 saatlik yolumuz vardı. Barlasın olduğu tarafa baktığımda uyuduğunu gördüm. Kulaklıklarımı kulağıma takıp, kendimi uykunun kollarına atmayı planlıyordum ki kolumun dürtülmesiyle yen tarafıma döndüm. Taş çocuk benim koluma elledi. Valla namus elden gidiyordu az kalsın.
"N'oldu?"
"Kulaklıklarımı almayı unutmuşum yanında fazla kulaklık var mı?"
"Yanımda fazla yok."
Daha adını bile bilmediğim çocuk sıkıntıyla önüne döndüğünde, kulaklığımın tekini çıkarıp kulağına taktım.İlk önce ne yaptığımı anlamadan şaşkınca baktı. Olayı kavrayınca aklına teşekkür etmek geldi. Buna da şükür.
"Teşekkür ederim. Bu arada ben talha."
"Önemli değil. Gece bende."
Tebessüm ederek önüme döndüm. Müzik zevkime güveniyordum. Duman- Bekle Dedi Gitti (multide) çalmaya başlayınca gülümsedim. Bu gruba da bu şarkıya da bayılıyordum. Farkında olmadan şarkıyı söylemeye başlayınca talhanın bakışları bana döndü. Bana eşlik etmeye başladı.
Bekle dedi gitti
Ben beklemedim
O da gelmedi, ya
Ölüm gibi bir şey oldu ama ama ama kimse ölmediKafamı kaldırdığım da tüm otobüsün şaşkınca bize baktığını gördüm. Talha da bunu fark etmiş olacak ki benimle beraber sustu. Biz daha ne olduğunu anlamadan herkes alkışlamaya başlayınca utançtan geberecektim. Talhaya döndüğümde tebessüm ettiğini gördüm.
*****
Barlas: Bekle dedi gitti. Ben beklemedim o da gelmedi ya
Havuçlu Dondurma: Duman? Sever misin?
Barlas: Bugün otobüste söylediler hoşuma gitti
Havuçlu Dondurma: Bende çok severim
Havuçlu Dondurma: Barlas baksana
Barlas: Efendim?
Havuçlu Dondurma: Bir gün beraber Duman konserine gider miyiz
Barlas: Neden olmasın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havuçlu Dondurma | Texting
Storie brevi[Tamamlandı] Bilinmeyen numara: Bu arada bana abi dediğini unuttuğumu sanma Bilinmeyen numara: Abi deme lazım olur baldız 020219' 020319'