12

319 18 1
                                    

Marek |

Po tym jak wyznałem miłość Łukaszowi zapytałem.

- Przepraszam, że cię tak traktowalem, ale ukrywałem moje emocje. Nie mogę pokazywać tego na filmach, że cię kocham.

- Nie bój się. Nikt się nie dowie.
Powiedział Łukasz po czym pocałował mnie w głowę. Ja zamknąłem oczy i spytałem się go.

- Może zostaniesz dzisiaj na noc?

- No jasne.
Powiedział Łukasz.

Łukasz |

Chciałem spędzić z Markiem jak najwięcej czasu, nasz kanał dopiero się rozwija a mamy już prawie 3 miliony subrypcji. Ludzie są nachalni i chcą wiedzieć o nas wszystko. Wkurza mnie to.

Odpaliłem papierosa a Marek wtulil się we mnie i oboje patrzylismy w sufit.

Marek |

Ta sława przynosi same problemy.
Wszyscy chcą o nas jak najwięcej informacji.

- Czytasz mi w myślach.
Powiedział Łukasz cicho się śmiejąc.

- Ludzie wiedzą jak wyglądasz, nie możemy tego tak długo ukrywać.

- A może jak wybije 3 miliony to zdejmie worek. Pomysl o wyświetleniach.
Powiedział Łukasz

- No fakt. Może gdzieś się przejdziemy.

-Park?
Zaproponował Łukasz.

- Czytasz mi w myślach kochanie.
Powiedziałem calujac Łukasza w policzek.

Ubralismy się i pojechaliśmy do parku pod Szczecinem tam gdzie jest mało fanów, każdy ma w końcu prywatne życie.

Gdy dojechaliśmy na miejsce szliśmy wzdłuż ścieżki trzymając się za ręce i słuchając śpiewu ptaków, gdy nagle Łukasz się zatrzymał.

- Coś się stało?
Zapytałem.

Łukasz patrzył w kierunki ławki na której siedziała kobieta o brązowych włosach a obok niej siedział jakiś szatyn. Zapamiętałem, że kobieta trzymała bukiet róż i całowała chłopaka w usta, była odwroca w kierunku chłopaka i nas nie widziała.

- Marek, wracamy.
Powiedział Łukasz po czym pociągnął mnie za rękę i szybko szedł do auta.

Po drodze pytałem go
- Łukasz o co chodzi? Możesz mi to wyjaśnić?!
Zauważyłem, że Łukasz mnie ignoruje i się wydarłem

- O co tutaj chodzi do cholery?!
Poczułem, że po moim policzku spływa samotna łza.

Chłopak do mnie podszedł przytulił mnie i powiedział.
- Wszystko wyjaśnię ci w domu.

Ciąg dalszy nastąpi...



HEJJ, jak myślicie kogo zauważył tam Łuki?
❤️❤️

I czemu był taki zdenerwowany? Tego dowiecie się w 13 rozdziale.

BAJJJ
😘😘😘

KxK | Czy to tylko przyjaźń? | aricasseVIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz