15 (18+)

438 13 0
                                    

Łukasz |

Był wtorek obudził mnie dźwięk budzika, bardzo nie chciało mi się wstawać, ale wiedziałem, że muszę jechać do pracy i zawieźć Marka do szkoły.

Pocałowałem mojego skarba w głowę po czym blondynek po woli otworzył oczy.

Marek wstał i objął mnie w talii, wtulił się we mnie i zaczął całować moje usta po chwili usiadł na moich biodrach i zaczął całować moja skron.
Ja zrobiłem mu kilka malinek po chwili poczułem, że mi stanął

- Nigdy nie stawał mi przy chłopaku.

- No widzisz kochanie to chyba pierwszy raz.

- Marek, chcesz tego spróbować?

Wiedziałem, że Marek jeszcze nigdy tego nie robił i jest nie doświadczony, ale chciałem aby poczuł coś nowego.

- Łukasz ja jeszcze nig-nigdy tego nie robi-robiłem.

- To sprobojesz.
Powiedziałem a po chwili rozpiąłem rozporek i zacząłem robić malinki na szyji chłopaka.
Wyjąłem lubrykant z szafki i zacząłem wkładać mojego członka w Marka.

- Boli...
Cicho szepnął chłopak zalewając się łzami.

- Spokojnie, zaraz przestanie...
Powiedziałem.

Po chwili chłopak zaczął słodko jęczeć co było bardzo podniecające.

Po parunastu minutach zabawy postanowiłem, że wstaniemy. Zjedliśmy śniadanie, ubralismy sie i wyszliśmy z domu. Marek jeszcze musiał spakować plecak.

Po paru minutach jazdy Audi byłem już pod prywatna szkołą mojego Mareczka (Maruś nie chodzi do publicznej, bo nie chce żeby ktoś mu tam dokuczał a często się to zdarzało w starej szkole Marka)

- Baw się dobrze kotku.
Powiedziałem i pocałowałem chłopaka.

- Dobrze, pa!
Powiedział mój skarb po czym wyszedł z samochodu.

Ja jechałem do mojej firmy.

CDN...

Podobają wam się takie 18+
😈😈😈

My widzimy się w następnym ff, bo mam wene do robienia!

Bajj
😘😘😘

KxK | Czy to tylko przyjaźń? | aricasseVIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz