Sabah alarmın uykumun içine etmesiyle uyandım. Zaten yorgunum dün tam 3 saat bale yaptım ben! Gerçi bundan onlara ne? Kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim. Saçımı da dağınık topuz yapıp yemek yemeye indim. Hemen ağzıma bir şeyler tıktım çünkü abim bekliyordu. Hemen ayakkabımı giyip arabaya bindim.
İlk 2 ders kafamı sıraya gömüp uyudum. Sonra kantine gidip çikolatalı süt ve çikolata aldım. Sınıfa geldiğimde bana doğru gelen bir Öykü gördüm. Baya iyi kankayız bu arada. Yanıma geldi ve bana sarıldı.
+Öykü bana sarılma! Ö ö öykü!
Deyip bayılmıştım. Gözümü açtığımda bana bakan bir Öykü bide Ateş gördüm. Öykü ve Ateş aynı anda "Ada!" diye bağırdı. Bende "İyiyim. Ama Öykü bir daha bana sarılma olur mu? Seni suçlayamam çünkü bilmiyordun."
- Neyi bilmiyorum Ada?
+Buradan çıkayım anlatacağım.
Sonra Ateş endişeli bir şekilde konuşmaya başladı:
-Ada ben çok korktum. Sana bir şey olacak sandım.
+Ateş sen gidebilirsin, sıkıntı yok iyiyim.
-Ama Ada ya sana tekrar bir şey olur-
+İyiyim Ateş. Sıkıntı yok hem geç kalma derse. Hoca kızar.
- Bir şey olursa haber ver Ada.
+ Tamam Ateş, saol.
-Görüşürüz.
*************
+ Anlatacağım ama sözümü hiç kesmeden dinleyeceksin ve ben bir daha bu konunun açılmasını istemiyorum anlaşıldı mı Öykü?
- Tamam Ada hadi anlat.
+Benim annem ve babam 4 yıl önce bir trafik kazasında öldü. Abim ve bana bir şey olmadı ama onlar öldü. Hemde benim kollarımda öldüler. Ben onlara sarılırken...
Bunları anlatırken ağladığımı Öykü'nün gözümün yaşını sildiğinde anladım. O anı hatırladım.
+Ben bu yüzden hiç kimseye sarılmam. Sarıldığımda atak geçirip bayılıyorum. Bu yüzden bana sarılma.
-Anladım Ada. Özür dilerim. Cidden bilmi-
+Senim hatan değil. Benim bale kursuna gitmem lazım görüşürüz sonra.
-Bir şeyler olursa ara.Görüşürüüüüz!
***************
Kursa geldiğimde Ateş prova yapıyordu. Bir süre seslenmeden onu izledim. Harika dans ediyordu. Tekniği mükemmeldi. Çok asildi.
-Beni izlemen bittiyse çalışalım mı Ada?
Deyip güldü.
+B-ben seni izlemiyordum ki yeni geldim yani şeeey
-Hadi Ada gel çalışalım.
+Tamam o zaman. Geliyorum.
Deyip yanına geçtim. Koreografiyi ikimiz de ezbere biliyorduk. Yaklaşık 1,5 saat çalıştık. Hoca içeri girip bu günlük yeter gidebilirsiniz dedi. Ben Ateş'e görüşürüz diyecekten o konuştu:
-Ada bu telefon numaram. Bir şey olurda bana ihtiyacın olursa ara. Ne zaman olursa olsun.
+Saol Ateş. Görülürüüüüüüz!
-Görüşürüz deli kız!
Hemen arabaya bindim ve eve girdim. Abimi öpüp odama çıktım. Odama çıktığımda telefonum titredi. Mesaj bilinmeyendendi. Onu bilinmeyen diye kaydettim.
Bilinmeyen: Prenses, bugün biri sana sarılmış ve bayılmışsın. İyi misin Prensesim?
-İyiyim. Teşekkür ederim. Ama bu şekilde olmaz,olamaz. Bu şekilde seni sevemem. Olmaz böyle seni de yıpratacağım. Kusura bakma ama bunu yapmak zorundayım. Ben Bora'dan başka kimseyi sevemem. Üzgünüm...
Bilinmeyen adlı numara engellendi
Olaylar gelişiyorduuuuu!
Öpüldünüz✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şövalye Ayı
ChickLitBir Prenses kendi Prensini seçemez mi? O kişi Prens olmak zorunda mı? Prensesim ama Prensimi kendim seçemez miyim? Bu soruların cevabını bilmiyorum ama tek bildiğim şey Şövalye Ayı'mı sevdiğim...