❄️3❄️

14 6 2
                                    

Zır zır zır bir susmadın alarm ya! Zaten dün o mesajdan sonra fazla uyuyamadım! Oflayarak kalktım ve banyoda elimi ve yüzümü yıkadım. Hemen üstümü giydim. Koşarak merdivenlerden indim. Mis gibi kokular gelince burnuma mutfağa koştum ve en sevdiğim şey: patates kızartması! Ben onu tıkıştırırken abim hadi dedi.

Okula geldiğimizde abimi öpüp biraz erken geldiğimi farkettim. Bende banklardan birine oturup müzik listemden "by2 Because Of You"şarkısını açtım. Bugün okuldan sonra bale dersim vardı! Nasıl unuturum yaaaa. Ben bale ayakkabımı almadım. Mayom okuldaki dolabımda ama ayakkabılarımı unuttum. Kesin hoca kızacak!

Ben bunları düşünürken zil çaldı. Sınıfa doğru yürüdüm. İlk ders Edebiyat. Güzel severim ben. Şiire ayrı bir ilgi duyuyorum. Neden bilmiyorum ama bana iyi geliyor.

Teneffüs zili çaldı ve ben yine kantine gidip çikolata ve çikolatalı süt aldım. Bir masaya geçip oturdum ve yanıma birisi oturdu. Bu o çocuktu. Bana yardım eden.

-Bileğin nasıl şimdi iyi mi?
+Evet şimdi iyi. Ateş'ti demi?
-Evet. Sanırım çikolatayı ve çikolatalı sütü çok seviyorsun.
+ Aramızda kalsın şu hayatta çikolata, çikolatalı süt ve şövalye ayıya aşığım.

Yüzünde bir gülümseme oldu. Ve devam etti
- Sıkıntı yok. Aramızda.

Dedi ve zil çaldı.

******

Ya Rabb şükür bir ders matematiği daha bitirdin! Hemen kendimi dışarıdaki banklardan birine attım. Şövalye Ayımın fotoğraflarına baktım. Ve tarihin 23 Mart olduğunu gördüm. Çok mutluyum çünkü doğum günüm yaklaşıyor. Doğum günü demek bir tane daha Şövalye Ayı demek. Abim her Doğum günümde bir tane Şövalye Ayı yaptırıp bana veriyor. Çok mutluyum. Evde tam 10 tane olmasına rağmen yine de istiyorum. Keşke gerçekten bende Şövalye Ayımı bulabilsem...

Bunu düşünürken birden telefonuma bir göz attım ve ben o mesajı tamamen unutmuştum. Ne yazsam diye düşündüm ve "Benim hakkımda bu kadar şeyi nerden biliyorsun?" Diye sordum. Mesaj hiç gecikmedi:

-Seni izlemekten kendimi alamıyorum. Bu kadar şeyi böyle öğrendim sanırım Prenses...
- Bu arada dolabına bir bak derim.

Buna cevap vermeden dolabımda Ne olduğunu merak ettiğim için sınıfa gittim. Açtım ve içinde simsiyah bir bale ayakkabısı ve simsiyah bir mayo gördüm. Üzerinde de şöyle yazıyordu "Siyahların içinde bir yıldız gibi parıldıyorsun Prenses..."

*******

Okul bittiğinde şöförümüz beni kursa bıraktı. Dansın her türlüsünü yapıyorum. Modern,hip hop, bale her çeşidini. Yarışmalarda ise okulumu temsil ediyorum. Bu yüzden okulda bana "Black Swan" diyorlar. Hoşuma gidiyor benimde.

Soyunma odasına geçtim ve bilinmeyenin hediyelerini giyindim. Cidden çok güzeldi bunlar. Harikaydı. Aynı siyah gibi...

Kurs bittiğinde üstümü değiştirip arabaya bindim. Eve geldiğimde kendimi yatağa attım. Hemen pijamalarımı giyip saçlarımı ikili ördüm. Telefonumu elime alıp bir fotoğraf paylaştım:

 Telefonumu elime alıp bir fotoğraf paylaştım:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@adacelikk:Black Swan geri döndü...
🖤💫

980 beğeni 538 yorum

@Y:Desenize bu senede biz kazandık!
@O:Ne kadar zarif duruyorsun Black Swan...
@egecelik: Black Swan hanım Ne kadar güzelsiniz🖤
@adacelikk: Yaaaa öyle miyim abicik🖤 @egecelik
@T:Neden bu kadar güzelsin?

...

Instagramı da ayağa kaldırdığıma göre artık yatabilirim. Yeni mayomu ve bale ayakkabıma bir bakış attım. Ne yalan söyleyeyim harikaydı ikiside. Zevkimi bile bu kadar iyi bilmesi hiç normal bir şey değil. Anormal, aynı benim gibi...

Bence güzel gidiyor. Hadi bakalım nasıl olacak?

Öpüldünüz

Şövalye AyıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin