İlk defa alarmım çalmadan erken kalktım. 05.02. Baya erken kalktım bu yüzden biraz yürüyüş yapmaya karar verdim. Rahat şeyler giydim,kulaklığımı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. Biraz yürüyüş yaptım. Sonra saate baktım altı olmuştu. Eve gitmeye karar verdim ve eve gittim. Yine o mis kokular ve mutfak! Pankek mi! Tutmayın beni!
Tıka basa yedim ve abim beni her zamanki gibi okula bıraktı. İlk ders Matematik mi? Atın beni camdan! Valla daha az acır canım! Sabah sabah kafamızın içine edecek şu kadın yine! Neyse sadece dayanmaya çalış Ada, yaparsın sen.
Ders sonunda bitti ve teneffüs. Artık kantine gitmek rutinim olmuştu. Benim önümde bir kız vardı ve son çikolatalı sütü aldı! Evet yanlış görmüyorum demi? Kabus bu! Benim ağzımdan " Yaaa cidden son çikolatalı süt mü? Ağlayacağım şimdi! Of yaaa" diye bir şey çıktı ve kız arkasını döndü. Yukarıda Allah var kız güzeldi. Baya güzeldi. Bana hafifçe gülümsedi ve "Black Swan çikolatalı sütsüz yapamaz, biliyorum. Al ama bir şartım var beraber oturalım. Hem konuşuruz." dedi ve bende olur dedim.
Banka oturduk.
-Cidden çok mu seviyorsun çikolatalı sütü?
+Aşığım ona. Onsuz yapamam.İkimizde bu söylediğime güldük.
-Derste yanına otururum. Sıkılmazsın. Olur mu?
+Baya iyi olur. Şeeey ismin neydi?
-Öykü ismim. Seninkini bilmeyen yok okulda zaten.
+Normal. Bütün okul her sene beni izlemeye geliyor. Hoşuma gidiyor zaten böyle olması.
-Black Swan olmak kolay değil. Bu yüzden her zaman arkanda bütün okul. Sonuçta bizi temsil ediyorsun. 2 yıl üst üste kazandın. Bu yılda aynısı olacak. İnanıyorum sana.
+Teşekkürler. Bak zilde çaldı hadi sınıfa geçelim.
-Hadi geçelim*******
Bütün ders konuştuk Öykü'yle. Sanırım artık bir yakın arkadaşa sahibim. Çok güzel bir duyguymuş arkadaşlık. Ders bitiminde kanka olduk Öykü ile. Baya iyi anlaştık.-Hadi yemeğe çıkalım Adacık.
+Valla olur,kurt gibi açım.Yemeğe baktım. Oda bana baktı. Baya güzel bakıştık. Her gün pilav yiyoruz şu okulda ya!
-Bakliyat ülkede yasaklanmalı. Yeminle bıktım.
+Al bendende o kadar! Ama yiyeceğim çünkü açım.
-Valla bende.Yemeği yedik ve sınıfa indik. Bu sefer mayomu ve bale ayakkabılarımı aldım.
Aaaaa ben teşekkür etmedim! Hemen telefonumu elime aldım ve bilinmeyene mesaj attım+ Mayo ve ayakkabı çok güzel. Teşekkür ederim, beni hocanın gazabından kurtardın...
Direk çevrimiçi oldu.
054********:Çok yakışmış siyah, beyaz tenine. Parıldıyordun yıldızım...
Utandığım için hemen telefonu kapattım.
*******
Bale Kursunda:Hoca: Bu sefer bir gösteri hazırlıyoruz ve çift seçeceğim. Aranızda en yetenekli ve uyumlu, tecrübeli Ada olduğu için bu gösteride sen yer alacaksın.
"Peki hocam"
Ya ciddi misiniz? Çift mi? En son 5 yıl önce böyle çalıştım. İnşAllah batırmam.
Hoca "Ben çalışacağın kişiyi çağırayım siz bekleyin." Dedi ve gitti. Heyecanlandım. Hemde çok. Ve ayak sesleri. Evet geldiler.
Hoca: Ada tanıştırayım Ateş, yeni katıldı ama diğerlerinin teknik bilgisinden daha iyi olduğu çok açık bir şekilde ortada. İyi anlaşın. Koreografi videosunu size göstereyim ve hemen ezberleyin.
"Ateş mi! Ateş bir Balet mi? Hadi canım. Ciddi olamazsınız! Ciddi misiniz?"
"Bir problem mi var Ada?" diye sordu hoca. "Yok hocam ben biraz şaşırdım da. Hemen ezberleyelim koreografiyi hadi Ateş gel" dedim. Diğer prova odasına geçtik.
+Koreografi basit ama ağır bir şekilde teknik gerektiriyor. Neyse hallederiz.
-Aynen.
+ Yeni gelmişsin ve bale yapmak kolay değildir. Kaç yıldır yapıyorsun baleyi?
-3 yıldır. Esnekliğim vardı ve başladım
+Neyse hadi ezberleyelim.
3 saat sonra:
+Sonunda ezberledik. Canım çıktı Ateş ya! Sen niye hiç yorgun gözükmüyorsun?
- Sırlarım var diyelim.
Dedi ve göz kırptı. Bir damacana suyu tepeme diktim. Sonra da Ateş'e el salladım:
+Görüşürüz!
-Görüşeceğiz...
******
Arabada bir fotoğraf paylaştım:
@adacelikk:🖤✨
1098 beğeni 509 yorum
@K:Harikasın...
@L:Bu kızdaki siyah aşkı hiç bitmez mi ya?
@egecelik: Siyah kadar mükemmelsin...
@adacelikk: Bilmem öyle miyim?✨...
O sırada çoktan eve gelmişiz. Hemen arabadan indim ve eve geldim. Yemek yedikten sonra kendimi yatağa attım. Ve bir mesaj:
054********:Doğum gününe 10 gün,19 saat,51 dakika,18 saniye kaldı. Sana bir süprizim var siyahın en güzel tonu...
Diğer bölümde görüşürüz
Öpüldünüz✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şövalye Ayı
أدب نسائيBir Prenses kendi Prensini seçemez mi? O kişi Prens olmak zorunda mı? Prensesim ama Prensimi kendim seçemez miyim? Bu soruların cevabını bilmiyorum ama tek bildiğim şey Şövalye Ayı'mı sevdiğim...