Ciddi misiniz? Kesin rüya görüyorum! Rüya olup olmadığını anlamak için ona sarıldım. Valla gerçek! Artık Şövalye Ayım mı var şimdi?! Allah'ım çok mutluyum! Ona sarıldım ve gerisi yok bende...
Uyandığımda evdeydim. Üstüm değiştirilmiş bir şekilde yatağımdaydım. Başımda da Öykü vardı.
-Kızım sana yine kim sarıldı? Mal mısın neden sarılmasına izin veriyorsun?!
+Öykü boşver bunları. Ben dün Şövalye Ayımı buldum kızııııııım!
-Hadi canım!
+Bildiğin Şövalye Ayı kıyafetiyle karşımda biri vardı. Bende bir an için ataklarımı unutup sarıldım! Kızım bunlar rüya gibi geliyo yaaaa!
-Bende biri sandım ya! Sence kim?
+Kim olduğu umrumda bile değil! Ama Beni iyi tanıyan biri bence...
- Ben dün burda kaldım. Eğer biraz daha yatarsan geç kalacağız! Hadiiiiii!
+Tamam kalkıyorum.
Bilinmeyen olayını unutmuştum ki hatırladım. Bora nasıl beni sever? Ama ben onu unuttum? Evet evet unuttum? İç sesim susmazsan seni gebertirim!
İç sesim: Nah unuttun mal! Her gece ben ağlıyorum zaten!********
Okula geldik ve Ateş yanımdaki boş sıraya oturmuş. Keşke Öykü bizim sınıfta olsaydı. Beni kurtarırdı da şimdi bu niye benim yanımda?
-Sanada günaydın keçi!
+Ne?Ha günaydın!
Güldü. Bende güldüm.
+Hayırdır neden bu sıraya geldiniz Ateş bey?
-Niye arka sıra olduğu için olabilir mi?
+Olabilir.
-Dün neden ağlıyordun? Unuttuğumu sanma. Ayrıca erken ayrıldın gösteriden. Ne oldu?
+Bana gizli numaradan birisi mesaj atıyordu. Dikkate almadım. Şakadır dedim ama o kişi benim diğer okulumdan ayrılma sebebimdi. O kişi anlatmıştım ya sana Bora demiştim o kişi de oymuş.
-Pekiiii seviyor musun onu hala...
+Sanırım ama eskisi kadar güçlü değil aşkım... Çok yıprandı.
O sırada hoca girdi sınıfa. Bende hemen oturdum yerime.
Ders bitince kantine indim. Hemen çikolata ve çikolatalı sütümü alıp Öykü'nün yanına gidip herşeyi anlattım ona. Ama çizgi roman dükkanı hariç. Çünkü benim kişisel bir sırrım o. Ne kadar arkadaşım da olsa bilmemeli. Okul çıkışında yine kursa gideceğim. Seviyorum baleyi. Benim terapim.
*********
Okul bitiminde kursa geçtim. Isınma hareketleri bitince biraz acro çalışmaya karar verdim. Tam şu hareketi yaparken
Bileğimi burktum. Ufak bir çığlık attım. Hoca duymadı çünkü bugün o gelmedi. Ben prova amaçlı gelmiştim bugün.
+YAAAAA ÇOK ACIYO BUUU! Ooof
-Ada! Noldu?
Doğru tahmin! Gelen Ateş.
+Bileğimi burktum!
-Otur şuraya.
Gerek yok deyip yürümeye çalıştım düşüyordum ki Ateş hemen belimden tutup beni kucağına aldı. Prova odasındaki banka oturttu.
-Böyle acıyor mu?
+EVEEET!
-Bağırma Prenses. Bekle biraz buz alıp geliyorum.
Neden bana Prenses dedi? Herkes diyo ya ondandır.
-Geldim.
Dedi ve bale ayakkabımı çıkardı ve buzu nazikçe bileğime koydu. Ben onu inceliyordum. Saçları gözünün önüne gelmişti. Ben de elimle onları geriye doğru aldım. Şaşırmış olacak ki direk yüzüme baktı.
+Ne yapsaydım saçın gözüne girseydi kör mü olsaydın?
Bunu söylediğimde güldü. Benimde söylerken ciddi olduğum söylenemezdi. Ama olsundu. Neden, çünkü eğlenceliydi.
Ayağa kalkmaya çalıştım çünkü eve gitmem lazımdı. Ama yürüyemedim. Ateş kolunu belime koyup yürümeme yardım etti. Soyunma odasına götürdü.
-Sen giyin ben dışarıda bekliyorum seni.
Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. Bende üstümü değiştirip duvardan destek alarak kapıya doğru yönelip kapıyı açtım. Beni bekliyordu. Yanıma geldi ve belimden destek olarak beni arabaya oturttu.
+Teşekkürler
-Önemli değil. Bir şey olursa ara Keçi hanım!
+Ama Ateş hani Prensestim!
-Ha sen buna takıldın o cümleden. Tamam tamam Prensesimsin.
+Hah şöyle! Tamam ararım bir şey olursa. Şeyyyy sana yaniiiii SANA SİYAH DESEM?
-Nerden çıktı şimdi bu?
Çünkü benim sığınağım siyah. De hadi de!Sonuç:
DİYEMEDİ!+Sana bakınca aklıma hep siyah geliyor...
-İyi bakalım de. Neyse hadi bekletme şoförünü görüşürüz Prenses
+Görüşürüz siyahım!
Ateş aynı anda çok gıcık olup aynı anda nasıl bu kadar iyi oluyor ki?
@adacelikk: I only want two things, in this world.
I want My Bear Knight.
And I want you...
879 beğeni 501 yorum@T: O kişi olmak isterdim.
@A:Sonra neden erkekler bize bakmıyor? Çünkü böyle güzel kızlar varken bizi napsınlar Allah aşkına!
@ateşdemir: 👑
@adacelikk:Birileri alışmış lakabıma🎀 @ateşdemirBölüm bu kadardıııı! Bence iyi gidiyor. Bu arada desteği için littlemixers163 'a teşekkür ediyorum saol canım😘 Diğer bölümde görüşmek üzere
Öpüldünüz✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şövalye Ayı
Chick-LitBir Prenses kendi Prensini seçemez mi? O kişi Prens olmak zorunda mı? Prensesim ama Prensimi kendim seçemez miyim? Bu soruların cevabını bilmiyorum ama tek bildiğim şey Şövalye Ayı'mı sevdiğim...