Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın
70 oy 70 yorum ^^
-------
Tahir"in gözlerinin içine baktım. Tahir de benim baktı benim kalbim deli gibi atıyordu sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Hemen gözlerimi gözlerinden çektim Tahir'in.
Tahir ayağa kalktı ve bana baktı bende ona bakmaya devam ettim.
"Benim ateşim le beraber yanmaya razısın demek." Dedi bende evet demekle yetindim. Tahir iyice yaklaştı bana ben yutkunarak ona baktım.
"Peki O halde. Benim Ateşimde yanmaya ne kadar dayanacaksın yazar hanım." Dedi ve arkasına bakmadan gitti ben yutkunarak arkasından baktım.
Hemen peşinden gittim Tahir"in. O bir an durmuştu benim arkasında olduğumu fark etmemişti bile. Derin derin nefesler alıp veriyordu. Sonra ben ona dokunmak istedim. Dokunacakken bileğimden tutup kolumu büküp kendine çekti.
Ben sadece baktım. Gözlerim kocaman olmuştu. Tahir öfke ile bana bakıyordu bende ona bakıyordum. Gözlerindeki o ateşi görüyordum.
"Sakın bana bir daha dokunma!" Diye bağırdı ve beni yere fırlattı ben kafamı kaldırıp baktım. O bir şey demeden lavaboya gitti. Ben olduğum yerden kalktım ellerimi çırptım
"Ne olursa olsun pes etmiycem. Buradan senin yüzünü güldürmeden gitmiycem. Tahir Kaleli!" Deyip erkekler koğuşundan çıktım.
-------
Tahir lavaboya gelmiştim. Ellerini yüzünü yıkamaya başlamıştır. Yüzüne durmadan su çarpıp duruyordur. Sonra ellerini kenara koyarak. Kafasını da kaldırıp aynada kendisine baktı.
Gözlerinden yaşlar geliyordur. Bir yandan canı yanıyordur.
"Bende gülmek istiyorum diğer insanlar gibi ama yapamıyorum!" Dedi sadece ardından yere çöktü..
Sonra içeri iki serseri geldi. Tahir onları görür görmez yerden kalktı.
Gidecekken kolundan tuttu biri."Geçen bana yumruk atmıştın dimi!?" Deyip Tahire yumruk atar. Tahir de yere düşer. Kafasını kaldırıp bakar ve şöyle der.
"Bu sefer size karşılık vermeyeceğim." Dedi onlarda gülerek Tahire vurmaya başladılar. Tahir tek bir defa olsun karşılık vermedi.
--------
Erkekler koğuşundan çıkmıştım kadınlar koğuşuna dönecekken. Olduğum yerde çakılı kaldım çünkü kalbime bir acı saplanmıştı. Duvara tutundum.
"İyi misin!?" Dedi gardiyan bende kafa salladım sonra bir an erkekler koğuşun dan sesler geldi gardiyan koşarak oraya gitti bende hemen pesinden gittim. Lavabonun önüne gelmiştik. Lavabodan içeri girdiğimde yerde gördüğüm manzara ile şok oldum.
"Tahirrrrrrr!" Diye bağırmaya başladım..
Gardiyanlar Onu yerden alırken benim kalbim yerinden çıkacaktı. Bir adam için böyle olmam normal mi ? "ben de geleceğim"
"Nefes Hanım lütfen zorluk çıkarmayın!" izin vermemişlerdi biliyorum o yine o karanlığa girmesin diye izin verdi dövmelerine bu yüzden izin verdi Allah Kahr etsin! Senin aydınlığa çıkaracağım söz veriyorum söz veriyorum...
Volta atıyordu Nazlı teyze Çiçek teyze beni tutmaya çalışıyorlardı"Kızım sakin ol gelecek elbet sen gönlünü mü kaptırdın şu deli oğlana" dedi Nazlı teyze
"Yok Nazlı teyze olur mu öyle şey "
Gardiyan içeri girer girmez ayağa kalktım"Nasıl iyi mi ?"
"İyi serum taktılar yatıyor ha sana telefon var "
"İstemiyorum telefon falan beni Tahir"in yanına götürün"
"Burayı aşk yuvası sandınız iyice"
"Düzgün Konuş benimle aşk falan yok!! Arkadaşız ve onun hikayesin öğrenip aydınlığa çıkarmak için uğraşıyorum!"
"özür dilerim efendim buyurun"
Onu takip ettim fazla dili uzamış bunların. Bir odaya girdik yüzü yara bere kollarına baktım çizik ti.
(Siyah atlette Tahir)
Yanına oturdum kolunda ki çiziklere dokunmaya çalıştım "Acıyor mudur ?" diye sordum
"Eski onlar hücrede yapıyordu" dedi gardiyan
Gözlerin açmıştı Bana baktı gözlerimi sildim "Senin ne işin var burada ?" diye sordu
"Merak ettim seni biliyorum hücreye girmeyesin diye yaptın dimi"
"Sana ne!"dedi ve kafasın çevirdi diğer tarafa
"Su ister misin ?"
"İstemem!" dedi ellerimle oynamaya başladım ceketimin cebinden küçük bir defter çıkardım ve Tahir"in avucunun içine koydum
"Bunları oku lütfen " deyip kalktım Gardiyanla beraber çıktık odadan
Tahir defteri açtı İlk Sayfa"Kendine Gel Lütfen... ne bu hiç umut yokmuş gibi hallerin ? Yaşadığın şeylerin farkındayım dip bir kuyuda sın.Ama çıkmayacağın anlamına gelmez."
Tahir Tavana baktı yutkundu o anlar geldi gözünün önüne kalbinde bir sızı..
---Bölüm Sonu---
Umarım severek okumuşsunuzdur canlarım
Yıldıza dokunmayı Yorum Yapmayı unutmayınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık |Neftah|
Romance"Benim kalbimi bir sarmaşık gibi sarıp gidiyor musun? " "Ben senin kalbini sarmadım bir sarmaşık gibi sen sardın o kalbi Bir Yazar hapishane de ki insanların hayatın yazmak için onların arasına karışırsa ve erkek koğuşunda ki sessiz birisi ilgisini...