12.BÖLÜM

2.3K 179 84
                                    

Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin ^^

80 OY 70 YORUM 

-----------

-2 HAFTA SONRA-

2 hafta olmuştu  ben erkenden uyanmıştım  yine. Yerimden kalkıp lavaboya gittim rutin işlerimi hallettim.  Sonra odama döndüm odama girdiğim de elinde telefonu ile olan ablama baktım.

"Sonunda odandan çıka  bilmişsin küçük  hanım." Dedi ben sinirle  bir şey demeden dolabımdan  kıyafetlerimi aldım.

"Naptın ceza evinde? " dedi ben yine sessiz kaldım.

"Ne o yoksa o katili mi özledin!?" Dediği an sinirle yere kıyafetlerimi  attım.

"O Katil değil!"

"O zaman neden ceza evinde kalıyor?"

"Seni  ilgilendirmez."

"Katil işte!"

"Katil olsa bile umurumda değil!"

"Yine yüz üstü bırakacaksın Nefes!"

"Sen kendine  bak kocan bile eve gelmiyor!"

"Seyahatte benim kocam!"

"Yeme beni abla ya! Kocanın ne yaptığını sende bende çok iyi biliyoruz!"

Dediğim an bana vurmaya kalktı ablam  ama ben engelledim. Sinirle bakıyordu bana.

"Artık senin karşında  o 15 yasında ki  kız yok!" Dedim ablam sinirle bileğini  çekerek gitti. Ben sinirle kendimi yere attım derin derin nefesler alıp veriyordum.

"Çünkü  onu sevmemin sebebi. Oda benim gibi  ihanete uğramış.. ben yaralarımı sardım ama o saramamış ne olursa olsun Onu bulup O yaralarını  sarcam."

Dedim ve yerimden kalkıp üzerimi giydim hemen.

Dedim ve yerimden kalkıp üzerimi giydim hemen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra odadan çıktım. Ve aşağıya indim herkes sofradaydı ben onlara baktım. Tam gidecekken annem şöyle dedi.

"Otur!" Dedi ben sinirle dönüp  mecburen masaya geçip oturdum annem servis aç dedi hamiyet ablaya ben onu durdurdum.

"Ben aç değilim hamiyet abla kalsın." Dedim annem bana baktı sinirle.

"Bu huyundan bir dik başlılığın dan ne zaman vazgeçeceksin."

"Beni  böyle yapan sensin anne!"

"KES!"

Diye bağırdı  ben sinirle sofradan kalktım afiyet olsun size. Deyip gittim ve elime telefonu alıp eceyi aradım oda hemen açtı.

"Neredesin?" Dedim ve konuşmaya başladık  ece ile beraber arabaya binip Ecenin evine doğru gittim.

-----

Tahir Gemi dedir. Durmadan temiz hava alıp veriyordur Tahliye olmuştu özgürdü artık. Yanına Abisi, ve yangazlar gelir.

"O kadar özlemişim ki karadenizin havasını." Dedi Tahir abisi gelip elini omzuna koydu Tahir abisine bakıp gülümsedi.

"Hoş geldin Aslanım. Evine  hoş geldin." Dedi  Mustafa Tahir ise gülümseyerek.

"Hoş bulduk abim." Dedi ve yerinden kalkıp abisine sarıldı.

Tahir Ayrılıp denizi tekrar seyir etti Nefes geldi aklına "Ah be Yazar Hanım"

"Efendim ?"

"Hi-hiç abi şey ben biraz denize açılayım"

"Yok açılma kutlama yapacağuz da bizim mekanda içelim bu gün " Güldü Tahir başın salladı

-----

Gözlerimden akan yaşlar hikayemin son sayfa sın yazıyordum"Evet Özledim Bir Mahkumu Özledim...."

"Nefes sen iyi değilsin"

"Değilim onsuz değilim "

"Ama bir katil o nasıl seversin anlayamıyorum"

"KATİL DEĞİL O!! O Yaralı benim gibi kalbinden yaralı " Ece sıkıca sarıldı Nefese

"Arda dan sonra ilk bu ağlama"

"O Çok Başka bir gülüşü var ya ömre bedel ve çok farklı gülüşü hani derler ya birinin gülüşü farklı geldiğinde o gülüşe aşık olduğunuz dandır "

"Aşıksın..."

"Aşığım deli gibi 5 dakika sarıldım ona 5 dakika hiç bitmesin istedim o benim yaralarımı sardı ama ben sardım mı bilemiyorum "

"Görüş günü al git yanına kuzum yakma böyle canını"

"Gideceğim yalnız bırakmam asla onu orada hücrede çocuk gibi ayakların karnına çekmiş uyuyordu yanına gittim buz gibi ellerine dokundum Ayağa kalktı hemen bal gözleri öyle sıcaktı ki içimi ısıtırdı"

Ece gülümsedi beni ayağa kaldırdı"Bu aşkın şerefine o zaman arkadaşlar toplanıyoruz kutluyoruz güzel bir mekanda"

"Ya ece"

"ne ece haydee haydee"

Beni Odaya sokup hazırladı ah Bu Arkadaşlar....Biraz sonra evden çıktık taksi çağırıp mekana doğru yol aldık keşke karşılaşsak bir mucize olsa karşıma çıksa çıktım ben dese of boş hayaller...

İki Erkek 3 kızdık bir masaya oturduk  denizi izledim ben aklıma geldi denizlere açılacaktı çıkınca gülümsedim

"Nefes sen çok güzelleşmişsin ya"dedi Sinan

"teşekkürler" deyip gözlerimi devirdim"Ben bir lavaboya gideyim "

"Tamam kuzum"

Lavaboya ilerledim içeri girdiğimde bir anda Sinan da girdi

"Ne yapıyorsun sen çık hemen!"

"Nefes kesiyorsun..."

"Ne diyorsun sinan sen!!!" Dedim bağırarak  ve sinan bana saldırdı an  bir anda kapı kırıldı bir anda Sinan yere yığıldı vuran adama baktım 

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu yazar hanım"

"Tahir...."

----Bölüm Sonu----

Harika bir bölüm oldu bence siz nasıl sevdiniz mi aşklarım benim 

Yıldıza Dokunmayı Yorum yapmayı unutmayınn

Görüşürüzzzzzzzzzzzzz

Sarmaşık |Neftah|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin