Yıldıza Dokunmayı Yorum yapmayı Unutmayın
SINIR 100 OY 80 YORUM
------
Tahir dudaklarıma yapışmıştı benim gözlerim ise kocaman olmuştu. O beni öpüyordu bende öyle duruyordum Tahir belimden tuttu beni daha da kendine çekti. Ben bir anda onu ittim...
Tahir ise bana baktı benim gözlerimden yaşlar geliyordu.
"Nefes!" Dedi Tahir ben bakmakla yetindim.
"Bir daha benim iznim olmadan beni öpme ve bana dokunma!"
"Neden? Nefes Kaleli?"
"Çünkü beni öpmen beni iğrendiriyor artık!" Dediğim an Tahir bana baktı. Ben yutkundum bu lafı demem onu yıkmıştı eminim ama.. bana yaptıklarının yanında bu bir hiçti.
"Seni öpmem iğrendiriyor mu?"
"E - Evet.. "
"Tamam Bir daha öpmem seni!"
"Güzel. Öpme de zaten neyse çık odadan!"
"Çıkmıyorum! Haa bir de bu yaşananlar seninle benim aramda kalacak! Nefes Kaleli! Konaktaki kimsenin haberi olmayacak... onların yanında evcilik oyunu oynayacağız!" Dedi ve kendini yatağa attı ben sinirle ona baktım tek.
------
Sabah olmuştur Nefes Tahire doğru döner ikisi de çok yakınlardır bir birlerine.. Nefes gözlerini açar ve Tahire bakar bir anda çığlık atmaya başlar. Tahir de Yataktan sıçrar.
"Noluyor kızım!?" Der yerden kalkıp Nefes yorganı kendi üzerine çeker.
"Napıyorsun sen ne işin var senin benim yanımda ya!?"
"Dün gece beraber yattık ya!"
"Arada yastık vardı!? Nereye gitti!?"
"Ne bileyim kizum ben! Belki sen atmışsındır yastıkları.." der Tahir ve Nefesin üzerine doğru gider Nefes ise bakıyordur Tahire.
"N n n nediyorsun sen be!?"
"Gerçekleri diyiyim! Karıcım. Hem biz karı koca değil miyiz?"
"Formalite!"
"Gerçek yapalım o zaman?"
"Ne diyorsun sen ya!?" Dedi Nefes Tahir de Nefese yaklaşmaya başlar Nefes ise korku dolu gözler ile bakıyordur bir anda gözlerini kapatır Tahir de nefese bakıp yandan güler.. ardından pat diye odaya Kaleliler dalar ikisi de aynı anda yere düşer...
"Ne oldu ne oldu yangın mı var!?" Dedikleri anda Tahir ile Nefese bakarlar Tahir Nefesin üzerindedir. İkisi de Kafalarını kaldırıp Kalelilere bakarlar..
"A a asiye abla.."
"Ulan ne oluyor orada!"
"Abi şey..."
"Kalk lan kızın üzerinden.." dedi Mustafa Tahir, Nefes bir birine baktı hemen Tahiri itti Nefes sonra Yerden kalkıp kalelilere baktılar..
-------
Karşımızda duran Kalelilere baktık resmen rezil olmuştuk onlar bir şey demeden yandan gülerek odadan çıktılar asiye ablam kaldı.
"Devam edin haydii..." dedi ben kafamı yere eğmiştim...
"Asiyem gel sene buraya!"
"Ben izlemek istiyorum mıstafam.."
"Yengeee!!" Dedi Tahir Mustafa abi asiye ablayı alarak çıktı içeriden. Tahir bana yaklaştı.
"Anam utanıkli gelin istiyordu buldu.." dediği an ona baktım ve Yataktan yastığı alıp kafasına attım.
"Ulaa!" İkisi de bir birlerine yastık vururken bir anda kendilerini yatakta buldular Nefes Tahir"in altında ortada yastık Tahir yastığı çekip fırlattı Nefes"in kalbi hızlanıyordu ama dayanıyordu çünkü kalbi paramparçaydı bu yüzden süründürecekti. Tam Tahir öpecekken itti bir anda altından çıktı
"Sakın Deli Tahir sakın!" dedim Tahir yüzü düşmüştü ayağa kalkıp odadan çıktı
Dolabı açıp kıyafet alıp giyindim ardından saçlarımı düzleştirdim ve aşağıya indim
Tahir le merdivenlerde karşı karşıya geldi "Ula bu ne!"
"Ne bağırıyorsun be"
"Etek diyrım etek yarısı nerede şunu hiç giyinmesen daha iyi !"
"karışamazsın efendim bana "
"Nefes beni deli etma!!"
"Ettum bile Deli Tahir çekil!!"
Deyip aşağıya indim yangazlar bir birlerine dayanmış bize bakıp sırıtıyorlardı
"Ağabey akşam yetmedi mu ?" dedi Fatih
"yatakta yetmemiş İkizum yerde fantezi yapayiler"
"ula yangazlar gelin lan buraya!!" deyip peşlerinden gitti Tahir utanarak masaya geçtim
Asiye Abla sırıtıyordu rezil olduk ya Tabağımla oynamaya başladım Tahir geldi yanıma oturdu iki dakika dan bir eteğime bakıyordu damarları gözüküyordu boynunda sinirden kudur Deli Tahir!
Tahir su doldurdu bardağa Nefes"in yanına koydu eliyle itti yavaşca su Eteğe dökülmüştü"sen ne yaptın yaaa hödükk!"
"Aa elimden de hiç kaymadı " Nefes sinirle yukarı çıktı Tahir de arkasından
Banyoda üstümü kurutmaya çalışırken Tahir girip sıkıştırdı beni
"yakıyorsun lan beni!" dedi Tahir
------------------------
Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayınnnnnnnn
Görüşürüzzzzzzzzzzzzzzzzz
SINIR: 100 OY 80 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık |Neftah|
Romance"Benim kalbimi bir sarmaşık gibi sarıp gidiyor musun? " "Ben senin kalbini sarmadım bir sarmaşık gibi sen sardın o kalbi Bir Yazar hapishane de ki insanların hayatın yazmak için onların arasına karışırsa ve erkek koğuşunda ki sessiz birisi ilgisini...