Keyifli Okumalar herkese umarım Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayın lütfen bol yorum yapın ^^
Boooollll yorum istiyorum hepinizdennnn^^^
100 OY 70 Yorum
------
Tahir le beraber konağa gelmiştik kimse yoktu konakta.. yaylaya çıkmıştı ev halkı ben gelinliğimle beraber yukarı çıktım Tahir de arkamdan geldi biz beraber Yatak odasına girdik. Ben Tahire baktım oda bana baktı.
"Tahir."
"Efendim..."
"Şuan sayende gerçekten rüyada gibiyim.."
"Bende.."
"Teşekkür ederim.." dedim ellerinden tutup Tahir bana baktı gülümseyerek. Benim gözüm masadaki Resim dikkatimi çekti hemen elime aldım.
"Tahir..."
"Yengem Çerçeveletmiş.."
"Yengen gerçekten çok iyi biri."
"Öyledir.." dedi ben gülümseyip masanın üzerine koydum Tahir ellerimden tuttu ve yatağa oturttu beni bende ona baktım tek..
"Çok güzelsin.." dedi benim yanaklarım al al oldu. Resmen utanmıştım şuan baya gergindim
Tahir bana yaklaştı bende gözlerimi kapatarak ona yaklaştım.-------
Tahir Nefese yaklaşır. Sonra eli Nefesin boynundaki kolyeye gider ve sinirle koparır. Nefes Gözlerini açar Tahire bakar tek.
"OYUN BİTTİ!" Der Tahir Nefes anlamsız gözlerle bakmaya başlar Tahire Tahir olduğu yerden kalkar Nefes de kalkar hemen.
"Tahir ne demek oluyor bu?"
"Bundan sonra hak ettiğin muameleyi göreceksin!"
"Ne demek oluyor bu Tahir!" Dedi Nefes gözleri dolu dolu bir şekilde Tahir masada duran Fotoğrafı alıp yere atar ve kırılır Nefes ise sadece baka kalır Tahire.
-----
Tahire baka kalmıştım ne oluyordu neden yapıyordu bunu? Anlamış değildim.
"Tahir!" Dedim sadece Tahir bana baktı tek..
"Sen gerçekten sahteymiş sin!" Dedi ve odadan çıktı ben durdurmak istedim Tahiri camlara basarak odadan çıktım.
"Tahirr!" Dedim arkasından ama o durmadı gözlerimden yaşlar geliyordu. Ayağımdaki kesikler bile canımı yakmamışken Tahir"in bana sahte demesi canımı yakmıştı. Ben yavaş adımlar ile odaya girdim.
Yere eğildim ve yerdeki Camları toplamaya başladım gözlerimden yaşlar geliyordu. Camları toplarken ellerim kesildi ama umursamadım.
-----
Tahir Kendini dışarı atar.. derin derin nefesler alıp veriyordur.. gözlerinden ise yaşlar geliyordur.
"Beni sevdi sandım. Beni sevdi sandım meğersem ablası gibi sevgisi de yalanmış! Kendisi de yalan mış!" Dedi Tahir ve sinirle Duvara yumruk attı gözlerindeki yaşlar ile beraber..
Sonra yavaş bir şekilde yere çöktü Tahir gözlerinden ise yaşlar geliyordur.
----
Sabah olmuştu ben gelinliğimle beraber ağlayarak uyuya kalmıştım.. bir irkilme geldi bende hemen gözlerimi açtım yatağa baktığımda Tahir yoktu. Hemen yataktan doğruldum.
"Neler oluyor Allahım neler oluyor.." diyerek gözlerimden yaşlar geldi hemen onları sildim.
"Ne olursa olsun pes etmek yok Nefes Kaleli! Sen bir Kaleli sin Artık!" Dedim ve yataktan kalkıp üzerimdeki gelinliği çıkarıp Üzerimi giydim hemen..
(Kolyeyi yok sayın...)
Üzerimi giydikten sonra yavaş adımlarla beraber odadan çıktım ve aşağıya indim etrafa baktığımda Tahir koltukta uyuduğunu gördüm. Üzeri açıktı ben üzerini örtmek istedim ve yaklaştım Üzerini örtecekken oda uyandı ben ona baktım.
Hemen üzerindekini fırlattı ben ise cevap vermeden baktım tek. Tahir Olduğu yerden kalktı ben kolundan tuttum.
"Dur orada Kaleli!!" Dedim Tahir dönüp bana baktı ve kolunu hızlı bir şekilde çekti.
"Noluyor sana Tahir!?"
"Bana bir şey olduğu falan yok Nefes!"
"Yok öyle mi?"
"Evet yok!"
"Dün gece neden yaptın bunları Neden?"
"Çünkü sen sevgiyi değil sen bunları Hak ediyorsun Sadece!!"
"Ben hayatım boyunca Zaten sevgi görmedim Tamam mı? Ama dün yaptıklarını hak etmedim ben!!"
"Etmedin mi? Sen bir yalancısın!!"
"Yalancı!?" Dedim Ve Tahire baktım gözlerimdeki Yaşlar ile beraber.
"Ne yalan söyledim Tahir Söylesene Ne yalan söyledim??" Dedim Tahir ise bana baktı bir şey demeden gidecekken kolundan tuttum. Dur demeye kalmadan beni yere fırlattı..
"Nefes.." dedi ben kafamı kaldırıp ona baktım.. Sonra bir şey demeden gitti ben olduğum yerden kalktım.
"Ne olursa olsun vazgeçmiyorum Tahir Kaleli!!" Dedim.. gözlerimden yaşlar süzüldü tek.
-
-BÖLÜM SONU-
UMARIM BEĞENİRSİN ARKADAŞLAR YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN __
100 OY 70 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık |Neftah|
Romance"Benim kalbimi bir sarmaşık gibi sarıp gidiyor musun? " "Ben senin kalbini sarmadım bir sarmaşık gibi sen sardın o kalbi Bir Yazar hapishane de ki insanların hayatın yazmak için onların arasına karışırsa ve erkek koğuşunda ki sessiz birisi ilgisini...