Selamm Bölüm gecikti kusura bakmayınn Elif"in vakti olmadı yazmaya ve tabi taslakta bittiği için gelmedi.
30 Bölüm Final erken final yapma sebebimiz biraz daha uzarsa acayip saçmalayacaktı kurgu. O yüzden tadı damakta kalacak ve güzel bitecek. Elif istemedi tabi final olmasını Ben istedim ama dediğim gibi Her şey tadı damak da kaldığı zaman güzeldir : )
Sınır: 110 OY 100 YORUM
--------------------------
-NEFES'DEN-
Tahir bana bakıyordu. Benim gözlerim den ise yaşlar geliyordu sadece ellerim titriyordu bana yaklaşmak istedi ama ben geri gittim.
Kafamı salladım 'hayır' dercesine."Nefes bak açıklaya bilirim." Dedi benim sesim bile çıkmadı, canım o kadar yanıyordu âdeta şuan nefes alamıyordum kalbim den bıçaklan mış gibiydim. Ablama baktım geri geri adım attım.
"Nefes'im.."
"Bana Nefesim deme! Ben senin Nefes'in artık değilim!"
"Bir dinle ne olursun açıklıycam!"
"Neyi açıklayacaksın? Beni nasıl kandırdığını mı?"
"Ben seni kandırmadım!"
"Kandırdın!" Dedim ve öfke ile oradan ayrıldım Tahir arkamdan baktı sadece benim gözlerimden yaşlar geliyordu. Tahir arkamdan bağırarak peşimden geldi ben onu dinlemeden yoluma devam ettiğim sıra şimşek çaktı olduğum yerde kala kaldım ve havaya baktım yüzüme yağmur damlaları gelmeye başladı.
Sonra hemen oradan uzaklaşmak için gidecekken Tahir kolumdan tuttu.
"Nereye!" Diyerek beni kendine çekti ben ise ona baktım.
"Bırak kolumu!"
"Sana nereye dedim!?"
"Cehennemin dibine!"
"Nefes bak gördüğün her şeyi her şeyi en başından anlatacağım sana!"
"Oydu dimi? "
"Ne oydu?"
"Sevdiğin kadın oydu. Ve hâlâ da onu seviyorsun!"
"Hayır ben seni seviyorum Nefes kaleli!"
"Sana inanmıyorum!"
"İnanmiyorsun öyle mi!?"
"Evet ! Senin sevgin yalan sende yalansın!"
Dediğim an beni kendine çekti gözlerimi gözlerine mühürledi ben yutkunarak ona bakmaya başladım. Tahir"in gözleri kıp kırmızıydı. Beni daha da kendine çekti.
"Eğer seni sevmeseydim! Seninle evlenmezdim, seni sevmeseydim sana dokunmazdım, Seni sevmeseydim seni bir dakika yanımda tutmazdım yazar hanım!" Dedi benim gözlerimden yaşlar gelmeye devam etti ardından göz yaşlarıma eşlik eden yağmur damlaları..
"Tahir bırak!"
"Bırakmam! Bırakamam! Bırakırsam ben düşerim, bırakırsam ölürüm ben!" Dedi gözlerinden düşen yaşlar ile beraber.
"Nefes ben seni seviyorum, ben sana aşığım!" Dedi ben Tahir'e baktım. Ve ardından ittim!
"Neden o zaman söylemedin bana! Haa neden söylemedin!"
"Korktum!"
"Neden korktun?"
"Seni kaybetmekten söyleseydim beni terk ederdin. Beni bırakıp giderdin.."
"Şimdi ne oldu?"
"Özür dilerim seni incittiğim için seni ağlattığım için senden özür dilerim!"
"Özür dilemen boş Deli Tahir!"
Dedim Tam gidecekken Tahir yere çöktü yağmurun altında ve bağırdı.
"Gitme gidersen ben yaşayamam! Beni hayata döndüren sensin Nefes! Beni bırakıp gidiyor musun? Hani beni seviyordun?" Dedi ben yutkundum ve öfke ile döndüm yanına gelip onu yerden kaldırdım.
"GİDİYORUM ÇÜNKÜ SENİ SEVDİĞİM İÇİN GİDİYORUM!" Diye bağırdığımda Tahir anında dudaklarını dudaklarım ile birleştirdi!
Benim gözlerimden dökülen yaşlar ile karşılık verdim. Terk edemezdim Tahiri yapamazdım, Çünkü onu çok seviyordum..
-5 AY SONRA-
Koca 5 ay geçmişti o günden sonra bir birimizden asla bir şey saklamadık. Karnım büyümüştü bana cenneti yaşatan adamla çok mutluyduk...Derin yurt dışına gitmişti en iyisi oydu enişte mi de taciz den içeriye girmişti.
"Tombik sevgilim" diyerek içeri girdi ne dedi o ne dedi ?
"tombik mi ?! Tabi ben tombiğim tabi artık güzel de değilim iyice kilo aldım fıstık gibi kızlar seni beklerler" dedim gözlerim dolarak
"Yaa Nefesim saçmalama benim gözüm senden başkasına kör hem her halinle fıstık gibisin"
"toparlama Tahir anlayacağımı anladım gidelim de şu cinsiyeti öğrenelim!"
Gidecekken tutup belimi kavradı" bebeğimizi taşıyorsun sen annelik sana çok yakıştı bir görsen kendini benim gözümden kendini görsen her gün aşık olursun"
Utanarak gözlerimi kaçırıp gülümsedim."hadi şey gidelim"
Aşağıya indiğimde Saniye hanım elinde baklava üstüme geldi" hayır anneciğim yapmayın anno" ağzıma tıkmıştı
"ye tatlıyı çıkar Hakkıyı kizum"
"Yuh ana kızı şekerden komaya girecek yavas "
"sus sen ye kizum sen"
"Ben karımı kaçırıyorum yoksa siz öldüreceksiniz" deyip sürükleyerek götürdü beni
"anan beni öldürecek ya" dedim gülerek
Gülerek arabaya bindik hastaneye yol aldık......
İkimiz de makineye gözlerimizi dikmiş bakıyorduk. Sadece bir ses bir kalp sesiyle gözlerimizi doldurmaya yetmişti.
"Tebrik ederim oğlunuz olacak" dedi doktor
Gülerek Tahire baktım Tahir gözlerin sildi gülerek sarıldı bana " Beni baba ettiğin için hayatımda olduğun için teşekkür ederim...."
Oğlumuz olacaktı ağlayarak gülerek sarılmıştık bir birimize kenetlenmiştik hatta...
------------------------------
Umarım severek okumuşsunuzdur canlarr
Yıldıza Dokunmayı Yorum yapmayı Unutmayınnn
SINIR: 110 OY 100 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık |Neftah|
Romance"Benim kalbimi bir sarmaşık gibi sarıp gidiyor musun? " "Ben senin kalbini sarmadım bir sarmaşık gibi sen sardın o kalbi Bir Yazar hapishane de ki insanların hayatın yazmak için onların arasına karışırsa ve erkek koğuşunda ki sessiz birisi ilgisini...