"Depyonim, seorang yeoja bernama song jihyo mendesak untuk masuk berjumpa dengan depyonim"
"Izinkan dia masuk"
Setelah itu butang interkom dimatikan.
Satu surat bercatat riwayat panggilan telefon dilempar kearah wajah taehyung.
"Apaa semua ni?kenapa kau jadi orang terahir--"
Kertas itu dicapai oleh taehyung,setelah melihat riak wajahnya berubah.
"aniya!!"
Dia terus menyangkal,membentak mengejut.Hanya itu yang keluar dari mulutnya.dimulut ia menyangkal tapi dari apa yang aku tengok tubuhnya mengeletar seakan ketakutan.
"Mwoga? Mwoga aniya? Aku taktanya lagi kau dah jawab?"
Aku perhati dia yang pelik.
"aku takbunuh dia.sumpah!"
Riak wajahnya berubah jadi cemas taktentu dia terus menyangkal.aku memandang wajahnya dengan riak ganas,memandangnya dengan tatapan maut.
"kau memang takbunuh dia,tapi kau penyebab kematian dia"
Kataku dengan perlahan berlapis sinis.
" ANIYAAA! "
"Kalau kau taktelefon dia haritu! Dia takkan mati macam ni,semua sebab kauu,너는 살인자 야!
neoneun salinja ya!kau adalah pembunuh!"Panggilan terahir tamat sejurus tepat kemalangan terjadi,kalau takda apa apa hubungan dengan dia? Dia takkan takut mengeletar macam tadi.Dia menutup telinganya kedua-dua dan hanya menyangkal yang dia takbunuh onnie.tapi dari perlakuan dia aku yakin dia tahu something or dia yang rancang semua ni?
Aku meninggalkan dia yang masih dalam keadaan begitu.
●●●
" eommaa! Appa! Dia tuu pembunuh! Disebabkan dia onnie mati "
"Song jihyo!!"
Jerkah appa dekat aku.
"Kamu tak kenal dia,taehyung bukan orang macam tu,dia sayang sangat dekat jihan"
"Geurae,okay kita tengok bila kotak hitam kereta onnie nanti selesai dibuka.eomma,appa,akan menyesal sebab percaya dekat dia"
Aku keluar dari rumah.aku yakin dia bunuh jihan.
Papa duduk dikerusi mengurut kepalanya.dia buntu,jasad jihan masih dalam pencarian bahkan setelah 2minggu.tapi papa tak putus asa membayar pihak berwajib untuk mencari jasad anaknya.
15 botol soju,2 botol beer saja berada dihadapannya.tiba-tiba taehyung muncul dibangku hadapannya
"요기서 버해?"
Yogiseo bo-hae
Buat apa dekat siniSoal taehyung dekat jihyo yang sudah separuh sedar.
"나는 너를 싫어!"
naneun neoleul silh-eo!
Aku taksuka kau!
YOU ARE READING
나는 그 사람이 아니야🌸-
Fanfiction[Aku Bukan Dia/나는 그 사람이 아니야/Im not her] "Jongsinjaryoe tae, Jihan is Jihan takda kena mengena dengan adik dia, perasaan kauu, sayangg kauu, cintaa kauu semua untuk jihan, diaa cinta pertama kau tae! jangan tergoda dengan apa yang kau lihat" katakata...