Çıplak göğsünü gıdıklayan saçlar ve boynunda ki kolyeyle oynayan parmaklar, Hyunjin'in huzurla uyanmasına sebep olmuştu.
Her gün yangın günüyle ilgili kötü rüyalar görüp terler içinde uyandığı yatağında ilk kez huzurla uyanmıştı.
Hyunjin'in uyandığını farkeden Seungmin kafasını kaldırıp şirince "Günaydın." diye mırıldandı.
Hyunjin, Seungmin'in göğsüne yayılmış saçları, yeni uyandığıdan şişmiş gözleri ve şirin hareketleriyle, Hyunjin'in kalbine hiç iyi gelmiyordu.
"Bütün gün burada böyle yatamaz mıyız?" Hyunjin yelkenlerini bu kadar çabuk suya indireceğini tahmin etmiyordu fakat dün gece dışarıda ona söyledikleri, davranışları ve gecenin devamında paylaştıkları güzel anları aklına getirdikçe, mutlu olması için bir mani görmüyordu.
"Bunu yapmayı bende isterdim fakat üzgünüm, sevgilim. İşe gitmem gerekiyor." Seungmin mırıldanıp ona en yakın yere, yani göğsünün tam kalbinin olduğu yere bir öpücük kondurdu ve Hyunjin gözlerine bakmaya başladı.
Hyunjin huzuru iliklerine kadar yaşarken, hayatının o olmadan geçirdiği yıllarına yanıyordu. O olmadan onu nasıl sevdiğini, o yokken onun kendisini unuttuğunu düşünüp kendini paraladığı günleri anımsayıp buruk bir gülümsemeyi yüzüne yerleştirerek aptal aptal gülümseyerek Seungmin'in gözlerinin tam içine bakmaya devam ediyordu.
"Hyunjinie-ah, bana öyle bakmaya devam edersen kalkıp işe gidemem." Hyunjin kıkırdayıp, Seungmin'i üstüne çekerek dudaklarına kısa ama ikisi arasında geçen tüm temaslar gibi duygu doluydu. Ne de olsa yılların özlemini çıkarıyorlardı.
"Hadi işten izin alıp benimle kal." Hyunjin kullandığı ses tonu Seungmin duraksaması ve nefesini tutmasını sağlamıştı ve bu durum Hyunjin'in hoşuna gitmişti.
"Yah, Hyunjinie-ah! Aklımı çelme. Bu ay çok fazla izin kullandım, gitmeliyim." Hyunjin konuşmasını bitirdikten sonra kalkmaya çalışan Seungmin'e izin vermeyip dudaklarına bir öpücük daha kondurdu.
"Akşama yanıma geleceğine söz verirsen gitmene izin veririm, Minie." Seungmin kıkırdayıp, Hyunjin'in öptükten sonra doğruldu.
"Söz veriyorum. Seni seviyorum, akşam görüşürüz." Kalkmasına müsaade eden Hyunjin ile ayağa kalkan Seungmin üstünü hızlıca giyindi.
"Bende seni seviyorum." Seungmin ona gülümseyip onu yatakta tek başına bırakarak evine doğru yol aldı.
Artık ikisi de mutlu olabilirdi.
Hem de çok.
*
sizi seviyorum, kendinize cici bakın. 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the little car ☘ hyunmin
Short Story"Seni unuttum, evet unuttum. Fakat ruhum hala o küçük seni hatırlıyordu. Çok iyi hatırlıyordu. Ve şu an, tam bu an. Kalbim bana sadece çocukluk arkadaşı olmadığımızı söylüyor." © yuu, 2019