15☘

520 83 9
                                    

Seungmin hala kutular içerisinde duran eşyalarını yerleştiriyordu. Eski evindeki bütün eşyaları buraya getirmişti ve bu kadar fazla eşyasının olduğunu bile yeni farketmişti.

Seungmin yerleştirmeye başladıktan bir saat kadar sonra Hyunjin'de yardımına gelmişti. Seungmin ona kitaplarının olduğu iki büyük koliyi bırakıp odasına kıyafetlerini yerleştirmek üzere gitmişti.

Hyunjin kitapları yerleştirmeyi bitirdikten sonra kitaplığın yanında duran çalışma masasının üstündeki kitabı eline alıp arkasındaki özeti okudu. Sayfaları karıştırırken kitabın arasından düşen kağıt ile bir adım geri çıkıp önce uzaktan öylece baktı sonrasındaysa eğilip kağıdı yerden aldı ve birkaç kere katlanmış kağıdı inceledi. Açıp açmamak arasında gidip gelirken, merakına yenik düşüp kağıdı açıp içine baktı.

Kağıda resmedilmiş küçük bir çocuk vardı ve bu ta kendisiydi. Şaşkın yüz ifadesiyle kağıda çizilmiş kendi çocuk suretine bakakaldı.

"Seni hatırlamıyorken sürekli rüyama giriyordun. O kadar fazla gerçek hissettiriyordu ki, gördüğüm çocuğun gerçekten varolduğuna ve benimle bir şekilde bağlantılı olduğuna emindim. Kafama fazla takıyordum, çok fazla etkileniyordum fakat yüzünü bir türlü hatırlayamıyordum. Sonra bir gün gördüğüm rüya tamamen farklılaştı ve uyandığımda yüzünü hatırlıyordum. Rüyalarımdan bahsettiğim arkadaşıma gidip ona seni çizmesi için ayrıntıları anlattım ve ortaya bu çıktı. Sonra resme gerek kalmadı tabii, Büyükannem bana herşeyi anlattı ve hala burada olduğunu da söyledi. Sana yakın olmak için buraya taşındım." Hyunjin duyduklarıyla daha da şaşırıp bir yandan da kendi için çabaladığını öğrendiğinden mutlu olmuştu.

"Bana hiç dönmeyeceksin zannetmiştim. Seni her düşündüğümde şu an ya başkasına aşıksa diye kendi kendimi yiyordum." Seungmin, Hyunjin'e gülümsedi.

"Artık yanındayım ve seni hala hatırlıyorum. Başkası yok, sadece sen varsın." Hyunjin'de gülümseyip Seungmin'e yaklaşarak kollarını ona doladı.

*

Sizi seviyorum, kendinize cici bakın.🧡

🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
the little car ☘ hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin