Seznamování s postavami

1.5K 88 0
                                    

Justin Bieber:

Je mu 18 let. Má malou 5 letou sestřičku jménem Jazmyn. Stará se o ní sám protože jim když Justinovi bylo 17 let a Jazmyn 4 rodiče umřeli při autonehodě. Chodí na střední do třeťáku.Bydlí v Atlantě s Jazmyn sám a má dost peněz po rodičích. Umi hrát na kytaru, piano, trubku i bicí. Rád sportuje jako je basket a jezdí na skateboardu..jo a taky rád zpívá. Je milý a část peněz po rodičích dává na charitu. Nejvíc ze všeho miluje svojí sestřičku jako ona jeho.

Nela Reting:


Je jí 17 let. Bydlí s rodiči a se starším bráchou Mikem v Atlantě. Se svým bráchou se moc nesnáší. Chodí na střední do třeťáku. Nejsou moc bohatí ale o peníze si nedělaj starost. Její nejlepší kamrádka se jmenuje Stela. Má kluka jménem Teylor je mu 19 a je namyšlený a nejpopulárnější na škole. Ráda chodí do skateparku ale nejezdí.

Taylor Skener:

Je mu 19. Chodí s Nelou. Je nejpopulárnější na škole a každej se ho bojí. Šikanuje a nadává lidem na škole pro zábavu. Má svojí partu se kterou i bydlí. Když se mu někdo nelíbí tak po něm jde. Je namyšlený a taky rád soupeří s ostatními.......nemá rád prohru a ještě nikdo ho v ničem neporazil. Chodí do skateparku jezdit, ale věčinou tam hledá nový lidi na závod..........PS: Vytahuje se

Stela Herisen:

Je to nejlepší kamarádka Nely. Má 17 let a chodí na stejnou školu. Hodně času tráví s Nelou,Taylorem a jeho partou. Taylora moc nemusí ale kvůli Nele ho respektuje....prakticky musí (popravdě by ho nejradši nakopala). Je hodná ale kluky má jen na jednu noc.

 

Unhappy irresistible boyKde žijí příběhy. Začni objevovat