Nový začátek

1.5K 90 2
                                    

Z pohledu Justina:

Právě stojím ve dveřích našeho nového domu. S Jazmyn na rukou procházíme dům a musím uznat že je fakt pěknej. Tenhle barák mi rodiče chtěli koupit k mým 18nám, ale bohužel už to nestihli. Chtěl jsem si koupit jen nějaký malý baráček protože by nám to s Jazmyn bohatě stačilo ale než se stala ta nehoda, rodiče měli už smlouvu a já teď od ní nemohl odstoupit, tak jsem ho koupil. Ale musím říct že je fakt obrovskej  sem by se vešla i celá zoo.

Z mých myšlenek mě vytrhl hlas Jazmyn ,,Bráško?" ,,Ano Jazmyn?" ,,my tu teď budem bydlet?" zeptala se Jazmyn když jsme procházeli obývák

,,Ano, my tu teď spolu budem bydlet. Líbí se ti tu?" zeptal jsem se jí s úsměvem a položil jí na zem

,,Jo ale chtěla bych tu být i s maminkou a tatínkem" když to dopověděla úsměv mi ihned sklesl.

Dřepnul jsem si k ní a obejmul jí ,,Pocem......víš maminka ani tatínek tu teď nemohou stát s námi ale věř mi že tu vždy budou. Jak pro mě tak i pro tebe. Vždy tu budou s námi." dořekl jsem svůj monolog a odtáhl se.

,,já vím.....hlavně že tu mám tebe bláško" nachvíly se odmlčela a pokračovala ,,mám tě ráda" její slova mě tak moc hřála u srdce

,,já tebe taky princezno moje" znova jsem jí objal a dal jí pusu na líčko.

Pak jsme ještě doprohlídly dům, což nám trvalo další dvě hodiny a já šel uložit Jazmyn ke spánku protože to byl dlouhý den a byla unavená ,,dobrou noc princezno" řekl jsem, přikryl jsem jí a dal pusu ,,dobrou Justine" pusu mi opětovala a usnula.

Vyšel jsem z pokojíčku a šel do sprchy, umyl jsem se, převlíknul a zalezl do své postele. Zítra je sobota takže ještě do školy nemusim. Z myšlenkama na rodiče jsem usnul. 

***

Ráno mě vzbudil hlas Jazmyn

,,Justine já mám žízeň" otevřel jsem oči a na posteli vedle mě seděla Jazmyn v růžovým pižámku co jsem jí koupil k narozkám.

Zvedl jsem se, vzal jsem Jazmyn za ruku a šel s ní do kuchyně ,,tak pojď princezno".

V kuchyni jsem jí nalil pití a udělal snídani. Zatim co Jazmyn v klidu jedla, já jsem se šel převlíknout protože jsem měl na sobě jen tepláky na spaní. Vzal jsem si černý chachimomma tepláky a bílí uplý tílko ještě jsem si udělal ranní hygienu a šel jsem zpátky za Jazmyn. Udělal jsem si kafe a sedl si k Jazmyn ke stolu. Po snídani se Jazmyn šla převlíknou a hrát si a já šel vybalovat.

***

Když jsem to měl hotový bylo tak půl 4 .Jazmyn byla v pokojíčku a já musel ještě zařídit chůvu na hlídání jelikož v pondělí nastupuju do nové školy což je na hovno. Být mnou tak to kvůli Jazz přerušim ale vždy jsem mámě sliboval že školu dokončim ať nastane jaká koliv situace a já to zvládnu.

Vzal jsem si laptop a hledal. Obvolával jsem různý ženy které by byly vhodné pro mojí sestřičku. Nedám jí nějaký mambě

Vytočil jsem poslední číslo co jsem tu měl. Asi dvakrát to píplo a pak to zvedla nějaká paní ,,dobrý den u telefonu Parkrová potřebujete něco?" řekla celkem milým hlasem ,,dobrý den tady Bieber já hledám chůvu pro mojí pětiletou sestřičku a vy prý hledáte práci" odpověděl jsem taky mile

,,oh ano těď zrovna nic nemám" tak jsme se domluvily že se zítra staví a domluvíme se přesněji. Ještě jsem se rozloučil a típl to.

Pěkne si jí proklepnu

,,tak to bychom měli" řekl jsem si pro sebe a šel jsem to vysvětlit mé princezně

***

Jazmyn to pochopila a ujistila mě že jí to nevadí. Slíbil jsem jí totiž že se o ní bude starat jen když budu ve škole a že pak budem jen spolu a že ta paní se zítra přijde podívat. Ještě jsme se spolu dívali na nějakou pohádku a Jazz mi usnula v náruči tak jsem vypnul velkou plazmu a usnul taky.

Tak tady je první část není nic moc mě se nelíbí ale tak co.Je to ještě začátek rozjede se to až pak....nebudu vás zatěžovat mýma kecama takže nic ......možná bude ještě dnes jedna část (asi určitě) Jo a zdravim všechny a Anetku mojí BFF.. :* mám vás ráda

Unhappy irresistible boyKde žijí příběhy. Začni objevovat