Pokuta

874 62 7
                                    

Z pohledu Justina:

Právě vycházíme z aguaparku. Nakonec jsme tam strávili dobrý 4 hodiny. A pak choďte do největšího aguaparku ve městě.

Jsem nehorázně unavenej, ale aspoň že si to Jazz užila. To jsem rád.

Nasedli jsme s Jazz do auta a jeli domů.

,,Justine pustíš mi doma pohádku?" zeptala se mě Jazz a usmívala se jak sluníčko ,,jasně že jo princezno" usmál jsem se na ní do zpětného zrcátka.

Chtěl jsem ještě něco říct, ale zazvonil mi mobil. Vytáhl jsem ho z kapsy a na displey svítilo jméno Raen

Zvedl jsem to a věnoval pozornost hlavně jízdě.

,,čaau bro" ozval se hlas Raena

,,čus co potřebuješ?" zeptal jsem se rovnou a usmál se

,,já nic jen co si dělal že si nepřišel do pakárny" zasmál se

,,no já jsem byl s Jazz" odpověděl jsem mu a zastavil na červený. Otočil jsem se na Jazz a usmál se na ní. Úsměv mi opětovala a hrála si s plyšovím koníkem.

,,fakt? Tak mi jí nachvíli dej příšerku" řekl Raen. Zasmál jsem se a podal mobil Jazz. Usmála se a začala si s Raenem povídat zatímco já jsem opět vyjel.

Za ten rok si Raen Jazz hodně oblíbil. Ona mu říká příšero a on jí příšerko. Je to fakt srandovní je vidět si spolu hrát. Jsem rád že si rozumí.

,,na, příšera tě chce" smála se Jazz a podala mi mobil ,,a prej ti nemám říkat že si hodně perverzní" zašeptala ještě.

,,nevěř mu" zašeptal jsem nazpět a oba jsme se zasmáli. Dal jsem si mobil znova k uchu.

,,heej co mi navádíš ségru, ještě zvážim komunikativu mezi vámi" zasmál jsem se

,,co? Ona ti to řekla? No počkej..." smál se jak zhulenej

,,to víš Mrs. Bieber" řekl jsem a mrkl na Jazz ve zpětném zrcátku nadčímž zatleskala a smála se

Když jsem projížděl kolem jedný fontány a chtěl zabočit do vedlejší ulice kde stojí náš barák zastavil mě polda. No super

Ukázal ať zastavim u kraje. Tak jsem i udělal

,,hele Raene musim končit zatim" rychle jsem řekl a típl to.

,,Justine co se děje?" zeptala se Jazz ,,ale nic to bude dobrý" usmál jsem se na ní

Policista si stoupl vedle mého okýnka které jsem ztáhl dolů.

,,Dejte mi řidický průkaz a papíry od tohohle auta" řekl nevrle. Aha tak mi kamarádi nebudem

Vše jsem mu podal. Nechápu k čemu potřebuje papíry od auta, ale tak budiž no.

Zkoumal to tam a něco si zapisoval. O co go? Dyť jsem jel povolenou rychlostí

,,Takže jelikož jste telefonoval za volantem musim vám udělit pokutu ve výši 5000 korun a za to že jsem hodnej polda tak jen 3 body dolů" řekl a psal něco do nějakýho bloku.

Pche....prej hodnej polda

,,co?" zeptal jsem se zaskočeně. Dyť jsem jenom telefonoval dělá jakobych jel 100km/h a vyhazoval cédečka z okna.

,,slyšel jste pane, dnes je používání mobilních telefonů za volantem zakázané z bezpečnostních důvodů a kort když sebou máte dítě" řekl. Povzdechl jsem si a pokroutil očima.

,,pil jste?" zeptal se a nadzvedl obočí

To se ptá fakt brzo jako když už mi udělil pokutu a ztrhl body.

,,cože?" to vypadám že jsem opilej? Snad má oči ne. Si myslí že bych pil když na zadní sedačce sedí dítě? Bože....nesnášim fízly

,,jestli jste přišel do styku s alkoholem" zopakoval mi předešlou otázku. Já slyšel!

,,vypadám na to?" už mě sral. Nemůže mi jen vrátit ten řidičák dát mi tu pokutu a nechat mě jet?

,,prosím odpovězte normálně nebo budu nucen vám dát dýchnout" řekl

,,ne" odsekl jsem, opřel jsem se o otevřené okýnko a znovu si povzdechl. To bude nadlouho

,,dobře takže pro dnešek to bude jen z tou pokutou. Máte u sebe hotovost nebo to pošlete?" znova se zeptal. No hurá, aspoň někam jsme se dostali. Opravdu mě tajty scénky nudí. A koho né?

,,zaplatim to hned" už po třetí jsem si povzdechl a vytáhl peněženku. Jazz to jen celý pozorovala a držela si svýho koníka.

Vytáhl jsem 5000 a otráveně je podal policajtovi.

,,děkuji tady máte řidičák a papíry a dávejte si na to pozor" usmál se a odešel ke svýmu autu.

Schoval jsem ty papíry do přihrádky a řidičák do peněženky a konečně jsem vyjel směr domů.

,,kdo to byl?" zeptala se Jazz ,,to byl jen fíz...ehm policista" opravil jsem se a zaparkoval auto v garáži ,,aha" odpověděla a vyskočila z auta.

,,Justine co tím slovem perverzní příšera myslel?" zeptala se znovu když jsme přišli do obýváku. Tyvole já toho Raena zabiju.

,,nooo...emm....to se dozvíš až vyrosteš" vykecal jsem se z toho a zavolal Raenovi jelikož jsem mu to předtim típl.

Asi po jednom zvonení mi to zvedl.

,,no co jéé že si to tak rychle típl" hned na mě promluvilc

,,kvůli tobě mě zastavil fízl" svedl jsem to na něj. No co, na někoho to svést musim ne?

,,nekecej tak ty porušuješ zákony jo?" dělal si z toho prdel. To není sranda já, takovej ukázkovej řidič a už jsem v záznamu.

,,neporušuju jen jsem volal s tebou" odpověděl jsem a pověsil Jazzi bundičku na věšák.

,,aha já nevěděl že řídíš bro a co jsi dostal?" smál se tomu

No jo fakt vtipný

,,5000 a 3 body dolů" odpověděl jsem a sedl si na sedačku. Fakt jsem unavenej.

Jazz si sedla vedle mě a hrála si s mým řetězem co mám kolem krku

,,páni, no tak vidíš bro lepší zážitek než dostat pokutu jsem nezažil, máš co vyprávět" to si musí ze všeho dělat srandu? No jo, dyť je to Raen tak co se snažim že.

,,hahaha já na nějakou pokutu seru emm co děláš?" zeptal jsem se zatímco mi Jazz brala řetěz

,,no právě že nic máš čas? Že bych zašel" zeptal se nazpět

,,jo klidně tak čus" rozloučil jsem se a típl to

Posadil jsem si Jazz na klín a začal jí lechtat. Smála se a pištěla. Já se samozřejmě smál s ní.

,,přijde Raen" řekl jsem jí když jsem přestal s lechtáním

,,joooo příšeraa" zajásala a pak se hezky uculila.

Asi po 5 minutách někdo zazvonil. No ne někdo spíš Raen.

Unhappy irresistible boyKde žijí příběhy. Začni objevovat