Z pohledu Justina:
Byly jsme od sebe ani ne milimetr když v tom jsem uslyšel křik. Přesně řečeno Jazzi křik.
Rychle jsme se od sebe odtáhly a oba jsem se podívali tím směrem. Bleskově jsem vstal z lavičky a běžel ke stánku kde před chvilkou stála. Rozhlížel jsem se okolo ale nikde nic. Pak jsem si všiml vzdalujícího se auta.
Kurva!!
Doběhla ke mě Nel ,,Justine co se stalo? a kde je Jazz?" chrlila na mě otázky ale já je ignoroval. Rychle jsem vytáhl telefon a chtěl zavolat policajty ale zrovna v tu chvíly mi přišla smska. Otevřel jsem jí abych si jí přečetl.
Od neznámé číslo: Měl by sis dávat na svojí sestřičku větší pozor nikdy nevíš kdo by jí mohl ublížit.Tvoje sestřička tu teď sedí vedle mě a pláče. Awww jak roztomilé. Takže jestli jí chceš zpátky živou a zdravou tak se budeš od Nely držet dál jasný. Jinak to tvoje Jazz nepřežije. A nic nezkoušej sleduju tě!
Zíral jsem na tu sms s otevřenou pusou. To snad není možný. Ne....nemůže Jazz ublížit to ne!
To byl určitě Taylor! No jasně kdo jiný.
Kurva!
,,Justine co se děje?" ptala se furt Nel. Bože nechci jí ublížit, ale musim. Nedovolim aby se Jazz něco stalo.
,,musim jít" řekl jsem ,,a odvezeš mě teda prosím domů?" zeptala se a bylo vidět že je zmatená.
Tak rád bych jí odvezl ale nesmim.
,,najdi si někoho jinýho nejsem tvůj taxi" řekl jsem a odešel k autu do kterýho jsem následně nasedl a odjel.
Já vim že to bylo hnusný ale co jinýho mám dělat? Jestli Jezz ubliží, jestli se jí něco stane tak přísahám že ho zabiju. Nezvládnu to bez ní proč zrovna Jazz?
Přijel jsem domů a zrovna mi přišla další smska
Od neznámé číslo: Je velmi jednoduché být svině,že?tak jednoduché ,aby si ale dostal sestru zpět to mít nebudeš.
Nevěděl jsem co mám dělat. Ta bezmoc mě užírá. Hlavou se mi pořád mlží otázky typu: Je Jazz v pořádku? Kde je? Co když jí ublíží?a co chudák Nel?Nechal jsem jí tam a ještě jsem na ní byl hnusnej...bože ja jsem,ale debil..
z pohledu Nel:
stála jsem tam jak opařená,málem mě políbil a pak mě poslal do háje?! a jak se dostanu domů ??
Rodičům zavolat nemůžu,zbývá jedna osoba,vyndala jsem si mobil z kapsy a najela na kontakty
Taylor
pípalo to asi 3x a pak to zvedl,vychrlila jsem na něj zkráceně co jsem provedla a pak jako korunu na to se ho zeptala jestli mě odveze domů ,samozřejmně souhlasil
čekám na něj asi 5minut a konečně vidím to známé auto,nasednu na místo spolujezdce a už to nevydržím a rozbrečím se ,když mě odveze před můj dům tak chci vystoupit ,ale on si mě přitáhnul za zápěstí zpět a jemně a letmě mě políbí odtáhla jsem se a dala mu facku
"to že mám teď slabou chvilku neznamená,že jsme zase spolu!!'" zakřičím vztekle,vyběhnu ven z auta a třísknu dveřmi než se,ale stačím otočit jeho auto zatáčí v zatáčce.
ČTEŠ
Unhappy irresistible boy
FanfictionJak bude jejich život probíhat i po rok staré autonehodě jejich rodičů? Justin se bude starat o svojí sestřičku Jazmyn sám, přestěhují se spolu do Atlanty kde chtějí začít od znova.... Zapomenou? Budou opět šťastní? Nebo bude vše po starém a budou...