Nothing Like Us

1K 69 13
                                    

Z pohledu Justina:

Přijel jsem domů a auto zaparkoval do garáže. Vystoupil jsem a šel do domu.

Všude bylo ticho což bylo divný. Zul jsem si boty a šel do obýváku. Olivie seděla na sedačce a četla si.

,,Dobrý den Olivie, kde je Jazz že je tu takové ticho?" zeptal jsem se jí

,,Dobrý... Jazzi spí byla unavená, ale spí ve vaší ložnici nikde jinde nechtěla" odpověděla mi

,,to je v pořádku děkuji vám" řekl jsem a šel jí doprovodit ke dveřím kam měla namířeno ,,není zaco" usmála se na mě. Ještě jsem jí dal výplatu a pak odešla.

Šel jsem potichu do svého pokoje. Otevřel jsem dveře a na mé postely byla zachumlaná Jazzinka. Nechtěl jsem jí budit tak jsem jí dal pusu na líčko a šel zpátky dolů.

Udělal jsem si kafe a šel ke klavíru. Měl jsem rozepsanou písničku tak jsem si ji vzal, sedl si ke klavíru a snažil se jí dokončit.

Pořád mám v hlavě Nel. Ty její oči jak na mě se smutkem koukali, tváře které byly celé od slz a rty ze kterých vyšli ty slova které mě udělali ještě víc smutným než jsem do teď byl.

Miluju jí a jen tak nepřestanu. Ale jak jí to mám ještě říct? Ona to stejné ke mě bohužel necítí.

Povzdechl jsem si a napsal další slova do písničky. Ani nevim co píšu. Ale nakonec z toho vznikla písnička Nothing Like Us

Začal jsem si jí zpívat od začátku. Je to jedno, stejnak opět skončí v šuplíku. Texty píšu jen pro zábavu a taky je to někdy lepší než mluvit. Chápete mě ne?

Když jsem dozpíval tak jsem zavřel klavír a šel do obýváku. Bylo 5 hodin. Ach bože...

Zítra je pátek aspoň že tak. Víkend strávim s Jazzi a pak už od pondělka jde do první třídy. Což mi připomíná že se musim domluvit s Olivii protože do školy Jazz budu vozit sám no a vyzvedávat se budeme muset nějak domluvit jelikož já mám většinou do 3 nebo tak. No to si sní promluvim zítra. V poho....času dost

Sedl jsem si na sedačku a jen tak koukal do prázdna. Všechno je teď tak prázdný.

Z přemýšlení mě vytrhlo až dupání ze schodů a následně se předemnou oběvila Jazz. Docela jsem se lekl když si stoupla předemě jelikož jsem byl zamyšlenej.

,,copak Jazzi?" zeptal jsem se

,,já mám hlad" uculila se. Zasmál jsem se a zvedl se.

,,a co chceš k večeři" ještě jsem se zeptal při cestě do kuchyně protože jsem neměl ani tucha co bych udělal.

,,um marmeládu" zajásala a snažila se vylézt na barovou stoličku. Zasmál jsem se, přešel k ní a vysadil jí na stoličku.

Pak jsem vyndal rohlíky a z lednice jahodovou marmeládu.

Sedl jsem si na barovou stoličku vedle Jazz a začal jsem mazat rohlík. Namazal jsem Jazz i sobě a spolu se pustili do jídla přičemž jsme se smáli a pošťuchovali. Marmoška byla snad všude včetně nás.

,,Jazzi běž se umejt" smál jsem se.

,,už jdu" taky se smála. Seskočila ze stoličky a utíkala nejspíš do koupelny. Asi určitě

Já jsem uklidil bar a taky šel do koupelny. Rovnou jsem si dal sprchu. Když jsem vylezl tak jsem si oblíkl čistý černý boxerky a černý chachimamma tepláky které jsem si automaticky stáhl pod zadek. Ještě jsem si přes hlavu přetáhl tílko a začal si ručníkem sušit vlasy když v tom jsem ze zdola uslyšel zvonek. Ručník jsem přehodil přes židly, prohrábl si ještě mokré vlasy a šel dolů.

Otevřel jsem vchodové dveře a ten kdo tam stál mě opravdu překvapil.

,,Nel.."

Je krátka vim ale nějak ukončit jsem to musela :) další bude brzo

Unhappy irresistible boyKde žijí příběhy. Začni objevovat