Zápis do školy

949 72 5
                                    

Z pohledu Justina:

O výkend později...

Tenhle výkend byl úžasnej. Byly jsme s Jazz a Nel v aguaparku, v kině a prostě jsme si ho užili.

S Nel je všechno v pohodě. Strašně jí miluju a tak to i bude. Jsem rád že už je všechno v pohodě.

No a dneska je mimořádnej den, jelikož jde Jazz do první třídy. S Olívii jsem se na všem domluvil takže je vše jak má být.

Jazzinka je prej ráda, těší se na kamarádky a tak. Jsem rád že to bere v klidu.

Vstal jsem z postele a šel jako každé ráno do koupelny kde jsem si dal sprchu a udělal ranní hygienu.

V pokoji jsem si oblíknul bílý kalhoty pod zadek, bílý tričko, mikinu a černý supry. Vzal jsem si batoh do školy a šel dolů.

Dnes přijdu asi tak na druhou hodinu. Po zápisu Jazzinku odvezu domů kde bude Olivie a já půjdu do tý otravný školy.

Batoh jsem odhodil ke dveřím a šel do kuchyně kde jsem udělal snídani.

Už bylo 7 hodin tak jsem všeho nechal a šel do pokojíčku vzbudit Jazz. Vešel jsem k ní a začal jí budit ,,princezno vstávej" řekl jsem a pohladil jí po líčku. Ihned otevřela oči a usmála se

Úsměv jsem jí opětoval a dal jí pusu na líčko.

,,tak jdi do koupelny a pak se obleč ano? Chceš pomoc?" zeptal jsem se pro jistotu

,,nene zvládnu to" uculila se a hopsala do koupelny. Zasmál jsem se a šel opět dolů dodělat tu snídani.

***

Asi po 10 minutách se u stolu objevila Jazz. Byla už oblečená a připravená. Ještě ani nic nepotřebovala jelikož jde dnes jen na zápis. Tam budem chvíli a pak se jde domů.

Posadila se ke stolu a začala jíst.

***

Po snídani jsem to uklidil a po zjištění kolik je hodin jsem usoudil že by jsme mohli vyrazit.

Chytil jsem Jazz za ruku a šel s ní pomalu k autu

,,tak co těšíš se do školy?" zeptal jsem se s úsměvem.

,,jooo" zapištěla a začala se smát.

Zasmál jsem se tomu. Blázínek můj.

Nastoupili jsme do auta a jeli směr škola.

Z pohledu Nely:

Ráno se mi absolutně nikam nechtělo ale i tak jsem se vzbudila s úsměvem na tváři. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Opravdu chodim s tim klukem který mi na začátku připadal nehorázně sexy (i teď je) a se kterym jsem se rok nebavila? Je to jak sen. Miluju ho a konečně je vše tak, jak má být.

Vstala jsem teda z postele a první zastávka byla jak jinak než koupelna. Po ní hned šatna a po šatně kuchyň se snídaní.

Nasnídala jsem se a po rozloučení s rodiči vyšla ven a následně do školy.

Dneska se s Jussem uvidím až pozdějc. Když jde s Jazzi do školy. Je to tak ohromující ani nevim proč. Jsou spolu prostě cute. A Jezzinku mám hrozně ráda. Je hodná a roztomilá.

Přišla jsem do školy a hned šla ke Stele.

Z pohledu Justina:

Přijeli jsme ke škole kde teď bude Jazmyn chodit. Vystoupili jsme, vzal jsem Jazz opět za ruku a společně šli do školy jako ostatní lidé co tu byly se svými dětmi.

Byly tu samí rodiče s dětmi. No tak čemu se divit že. Povzdechl jsem si a snažil se najít její třídu kde by jsme měli údajně začít.

Když jsem jí našel tak jsme vešli a Jazzi jsem posadil na místo kde si vybrala. Stoupnul jsem si k hloučku rodičů a sledoval Jazmyn jak se baví se svou sousedkou a ukazuje na mě. Zasmál jsem se a v tom do třídy vešla postarší, na pohled milá paní.

Se všema se přivítala a začala tam povídat ty věco ohledně školy.

***

Vše probíhalo v pohodě.

Držel jsem Jazz za ruku. Už nás čekalo jen zjištění kterou rukou bude psát a pak focení do ročenky. Došli jsme tedy pře bílé dveře na které jsem zaklepal a následně vešel ,,dobrý den" pozdravil jsem. Za stolem seděla taky postarší paní která jen kývla. Posadil jsem Jazzi na židličku ,,Princezno teď vezmi do ručičky tu propisku a nech ji v tý ručičce ve který se ti to bude víc líbit ano?" řekl jsem Jazz a ta jen s úsměvem kývla na souhlas. Přehazovala si propisku v ruce a nakonec ji nechala v levé. Sám pro sebe jsem se usmál, taky jsem levák.

,,v týhle" špitla a ukázala na svou drobnou levou ručku. Přikývl jsem a ještě si tam prohodil pár slov s tou ženskou.

***

Konečně jsme to měli za sebou. Vše je hotové takže zítra jde Jazz oficiálně do školy. Jak jsem si stačil všimnout tak už tam má kamarádku. Celou cestu k autu mi o ní povídala a hned jsme se domluvili že k nám může chodit aby si mohli spolu hrát.

Nastoupili jsme do auta a jeli domů kde čeká Olivie.

***

Odvezl jsem Jazz a jel do školy na druhou hodinu. Jak mě se nechce. Aspoň že tam je Nel.

Na ní se těšim...

Unhappy irresistible boyKde žijí příběhy. Začni objevovat