ilk bölüm " hatta"

2.2K 70 20
                                    

Uyandiğimda ,  vera yanimda yatiyodu sonra da tekrar tavana baktim yine o an aklimdan cikmiyodu keşke  içmeseydim şimdi kirliyim ona ayidim off .o an hic aklimdan çikmiyo ...

Iki hafta önce :

Damladan  :
Evdeydim sadece oturuyodum vera uyuyodu bende sıkılmıştim saat 21 : 23 dü 22 : 00 de arkadaşimla bara gidicez yane ben gitmiycektim ama israr etti  . kalktim odama gittim dolabimi açtim kiyfat alip üstümü değiştirdim evden ciktim .

Damlanin giydiği :

Buraktan : Evdeyim crash yanimda uyuyodu bende canim sıkıldı ya derken aklima bar geldi hem kafami toplarim biraz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buraktan :
Evdeyim crash yanimda uyuyodu bende canim sıkıldı ya derken aklima bar geldi hem kafami toplarim biraz.
Odama gittim dolabimi açip kiyafet aldim  giyindim . Deri ceketimi giydim üstüne sonra da kapiyi kitleyip araba bindim ve sürmeye başladim .

Burağin  giydiği  👇👇:

Bara  geldiğimde doluydu muziğin sesi coktu kulağim patladi resmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bara  geldiğimde doluydu muziğin sesi coktu kulağim patladi resmen . Sonrada gidip oturdum bi kac bardak içi  içtim sonra da zaten  sahroş olmaya başlamiştim .

Damladan :

Arkadaşim Narmin ile gelmiştik bara bi masaya gectik ses coktuuu  .

Narmin : ben içki alicam sen ?

Damla : yok ben isyemiyorum.

Narmin : hayir içiceksin yaa !

Damla : ya hayir nar.

Narmin : içiçeksin a aaaa hade gel.

Damla : off.

Narmin : oflama .

Gidiip almiştik ickiyi ben içmek istemiyodum ama narmin zorla içirdi...

3 saat sonra...

Buraktan  :

Cok içmiştim bağiryodumm.

Burak : Ya ben cok yakişikliyim demi ayy sahroş olmak cokk güzellllll !nayanya nayyy eve değilki kirgin cicekler layalayyy  a a damla orda damlaaa.

Diye bağiryodum yanina gittim

Burak : damlaa hahahh  sen napiyosunu burdaaaaaa

Damla : hahaha burakkk sende mi burdasinnn hahahah  .

Burak : evet haaha  hade gel dans edelim .

Damla : olurrr hahah.

Damladan :

Burakla dans esiyosuk eleri elerimdeydi kulağima bişey fisildadi .
" kaçiriyimi seni ? " dedi sonra da gözlerime bakti ama gülümsüyodü bende kulağina eyilip " kaçir " dedim masaya gittik cantami aldim narmin gitmişti herlade ama cok sahroşuz bardan ciktik burağin arabisan bindik şarki söylüyoduk " kafa nereye biz oraya şarkisi


Otele geldik sonra oetelde cok kişi yoktu herkes uyuyodu heralde sazt 2 : 30 olduğu icin burakla bi odaya gittik gülüyodukkk .

Burak : sen hep tatlimisiin hahah.

Damla : evet senin gibi hahahahah .

Burak birden dudaklarima yapişti bende sahroş olduğumuz için ne yaptiğimizi bilmiyoruz öpüsüyoduk
Gerisi mağlum

Sabah :

Uyandiğimda başim çatkiyodu off etrafa bakmaya başladim sonra aklima dün akşam olanlar geldi aklima . Hayirr yanima baktim burak ciplak yatiyodu . Sonra kendime baktim çiplaktim.

Damla  :  haaa ( ciğlik attim ) !

Burak : noluyo ya !

Damla : burak kalk napitik biz!

Burak bana bakti sonra da kendine  !

Burak : ass*i*tir

Damla : burak naptik bizz resmen senin olmuşum! (Gözlerimden yaş akiyodu burakda şoktaydi bana bakiyodu )

Burak : t t tm sakin ol dur belki yapmadik.

Damla : ya burak herşey ortada sen de bende çiplağiz ! ( ağlamaya başladim ) napicaz şimdi biz.

Buraktan :

Şoktaydim resmen damla benim oldu . Ağliyodu bende elerimi yüzünü avuçlayio göz yaşlarini sildim .

Burak : tmm bak ağlama önce ben kalkip giyiniyim sonra da dişarda  bekliyim sen o sira sen giyin tmm mi ?

Kafa salamişti .
Kalkip üstümü giyindim ve odadan çiktim kapinin önünde damlayi bekliyodum

Bi kaç dakika sonra damla çikmişti . Biraz taniyodu belli.

Damla : burka bu aramizdz kalsin kimse bilmesin . Bu olani unutmak istiyorum .

Damla unutmak istiyorum dediğinde bozulmuştum  niye bilmiyorum ama ben unutmak istemiyorum ama malesef o istiyo .

Burak : t tmm bu geçe yaşanmamiş sayalim 💔 .

Damla : tmm💔 h ho hoşcakal .

Elini bana uzatmişti bende siktim .

Burak : hoçakal 💔.

Arkaasini dönüp gitti bende arkadan baktim sadece.

.......................

Bugün işte böyle o günden sonra buraği ne gördüm ne konuştum . O gün ona  " bu olani unutmak  istiyorum " demiştim ama iki haftadir aklimdan cikmiyo .




Canisilar ilk bölüm bitti umarim beğenirsiniz bu benim ilk hikayem yane bu yüzden biraz kisa  ikici bölüm gelmesi için sinir dolmasi gerek 💙💙💙💙.

Sinir : 5 yorum 5 vote







bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin