9 bölüm " balayi 2 "

656 36 25
                                    


Part 2 :

Buraktan :

Eve geldikten sonra damla ve ben üstümüze rahat bişeyler giyip salona gidip koltuğa oturduk .

Damla : siçak çikolata yapiyimi ( yazarin canni çekti 🤗😌) .

Burak : olur .

Damla mutfağa gittmişti bende o sirada telefonuma ilgenmeye başladim . Bi kaç dakika sonra damlanin telefonunfan bi titreme geldi . Kim mesaj atti acaba ? Baksami ya . Ya ama baksam ayip olucak . Ama çatlarim meraktan , bakiyim nolucak hem kocasiyim . Telefonumu elime alip mesaja girdim onur diye biriydi damla " canim napiyosun ? " diye yazmiş. Sinirlerim gelmeye başladi o kim ya o kim ki karima canim diyo şerefsiz . Damla geldiğini duyuyodum hemen telefonu geri masaya koyup yerime oturdum .

Damla : al bu senin.

Burak : elerine sağlik .

Damla : afiet olsun .

Damla hem kahfesini içiyodu hem telefonuyla ilgileniyodu. Damla ya baktiğimda telefona bakarak gülümsüyodu .

Burak : neye gülüyosu ?

Damla : bi arkadaşim mesag atti ona gülüyorum .

Burak : peki kim o arkadaş yane taniyomuyum ?

Damla : yok tanimiyosun onur diye bi arkadaşim .

Burak : ne diyo peki ?

Damla : napiyosun diye sordu sadece .

Burak : emin misin yane " napiyosun " dan başka bişey yazmadimi ?

Bakalim " canim " yazdiğini diycekmi .

Damla : ya burak ne bi sorguya mi çekiyosun .

Burak : evet ! Yane hayir tabiki ya sen önce soruma cavap ver .

Damla : " canim napiyosun " yazdi sadece.

Burak : o kim ki sana canim yaziyo !

Damla : ya burak sadece arkaşim . Hem sen kiskanç biri değildin .

Burak : değilim . Yane birazcik yane of ya kiskaniyorum seni napiyip yane sen benim ka karimsin iste diğimi yaparim yane ö öperim yane şey anlaminda öperim yane karimsin ya yane hiç öpmiycem anlaminda gelmesin yane ö öperim " damlaya bana bakip gülüyody cok tatliydi " yane ya damla beni susuturabilirmisin şu an cok saçmaliyorum .

Damla : ya ama cok güzel saçmaliyosun ( eyal 😔😍 ) .

Burak : sende cok güzel gülüyosun .hade kalk uyuyalim geç oldu .

Damla : tamamdir komser .

Damla öyle dediğinde gülmüştüm . Damlayla odaya girip yatağa uzandik .

Damla : iyi geceler maviş .

Burak : iyi geceler zümrüt .


Canisilar cok cok özür dilerim biliyorum cok kisa ama yarin 6 tane sinavim var ve çalişmam lazim size canisi sözü çarşamba uzun bi bölümle karşinizda olucam sizi cok seviyorum ikiki varsiniz💗💗(bu sefer sinir yok ama lütfen yorum ve vote yapin lütfen sadece bi yorum ) 💗💗💗💗

bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin