9 bölüm " balayi 2 "

742 35 14
                                    


Part 1 :

Damladan :

Uçak inmişti burakla valizlerimizi alip yola koyulmuştuk . Cok yorgundum eve gidip duş alip yemek yiyip hemen yaticam .

............................
30 dakika sonra :

Eve vardiğimizda burak valizleri alip eve taşidi . Ev cok büyük ve güzeldi.

Eve girdikten sonra burak duşa girdi bende öbür duşa girdim .duştan çiktiktan sonra üstüme rahat bişeyler giydim saçlarimi tarayip kurutup açik biraktim .

Damlanin giydiği 👇 :

Aşaği indiğimda burak salondaki koltukta yatiyodu tavana bakiyodu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşaği indiğimda burak salondaki koltukta yatiyodu tavana bakiyodu . üstünde siyah şhort ile beyaz tee-short vardi .

Damla : burak ?

Burak : efendim .

Damla : napiyosun?

Burak : cok yorgunum bugün evde kalalim.

Damla : bencede bende yogunum. Aç misin ?

Burak : kurt gibi açim.

Damla : tamam . Ne yapiyim sana.

Burak : bişey söyleriz damla yorul ma sen hem yorgunsundur .

Damla : ya yok söyle napiyim sana .

Burak : hmm sipa getti yapalim ama beraber yapalim .

Damla : tamam.

Burala mutfağa gitmiştik o beni sandaliyeye otuturup önüme domates salatalik falan koydu bende salatayi yapmaya başladim . Burak da makarnayi yapiyodu .

Yemek yemeği bitirdiğimizde burak elerini yikamaya gitti bende masayi toplayip elerimi yikayip salona gittim ve koltuğa yatim telefonuma la biraz ilgilenmeye başladim . Bugün gökcenin oğlu 1 yaşindaydi ve küçük bi party yapicakti ama ben gidemedim . Gökceye mesaj yazdim " kardeşim oğluna yerime öpücükler konudrursun ben yokum ama söz geldiğimde yeğnime süpriz yapıcam öpüyorum " diye yazdim. Biraz daha baktiktan sonra telefonumu yanimdaki masaya koyup biraz uyumaya karar verdim tam gözlerimi kapaticaken burak gelip yanima yatip kolarini arkamdan sardi kafasini boynuma gömüştü. Ve işte huzur duşumuzu aldik kocamla karnimiai doyurduk ve şimdi iyi bi uyuku çakicektik .

................................................

4 saat sonra

Buraktan :

Yavaş yavaş gözlerim açiliyodu yanima baktiğimda damla uyuyodu hağla saate baktiğimda saa 18 : 00 di . Yavaşca koltuktan kalkicaktim ki damla uyandi .

Damla : burak sen ne zaman uyandin ?

Burak : şimdi uyandim açiktin mi ?

Damla : öncedene açikmazdim ama şimdi cok açim hatta canim pizza çekti .

Burak : hamileliktendir . O zaman giyinip restorana gidelim .

Damla : tamam.

Damla ile kalkip odalarimiza gidik damla banyoya girip makyajini yapiçakti . O makyajini yaparken ben siyah pantalon ve siyah tee-shirt giydim ama elime hikra aldim hava soğursa . Bi kaç dakika sonra damla çikmişti , cok güzeldi .

Damlanin giydiği 👇 :

Damlanin giydiği 👇 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Damla : gidelim ?

Burak : gidelim ama hirka al soğuk olursa .

Damla : tamam.

Damla çantasinin içine hirkasini ve benimkini koyduktan sonra evden çiktik . Bi araba kiralamiştik 5 güne .

Restoranta geldiğimizde damlayla arabadan inip girmiştik sakin bi yere oturup siparişleri verip bekliyoduk. Damla ya baktiğimda karnini okşuyodu o gerçekten cok iyi bi anne olucak .

Burak : cok iyi bi anne olucaksin .

Dediğimde damla bana bakip gülümsedi .

Damla : sende cok iyi bi baba .

Burak : ücünçü kez baba oluyorum .

Damla : ne ! Nasil yane .

Burak : ne nasil ?

Damla : daha önce çoçuğun mu oldu ?

Burak : ya yok crash ve vera benim kizlar ben onlarin babalari gibiyim e senin karnindakiyle 3 oluyo .

Damla : haaa anladim ben başka çoçuğun var sandim .

Burak : ee çoçuğumuzun ismini ne koyalim , bi fikrin var mi ?

Damla : ya benim aklimda bi fikir var aslin isim olarak.

Burak : neymiş .

Damla : kiz olursa eylül erkek olursa ali yane biz kirgin çiçekler dizisinin sayesinde taniştik ve tabiki karakterlerimiz eylül ve ali sayesinde bu yüzden ama beğenmediysen başka koyariz tabi .

Burak : ya yok çok beğendim hem iyi fikir o zaman ali ya da eylül koyuyoruz .

Damla : aynen

Siparişler geldiğinde pizalarini yiyip eve gitti .

Ve bitti umarim beğen mişsinizdir normalde uzun yazdim ama yarisi gitti part 1 bu part 2 yarin akşam gelicek .💙💙 sizi cok seviyorum💗tekrar özür dilerim birden silindi ama ikici part yarin💗

Sinir : 10 bote 10 yorum

bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin