6 bölüm " düğün 1 "

718 38 20
                                    


Damladan :

Cok güzel uyuyodum taki annemin sesine kadar.

Birsen : damlaaa hade kalk evleniyosun bugün kalk!

O evleniyosun mu dedi eyvah düğün var bugün aaaaa hemen yataktan kalktim .

Damla : anne niye önce uyandirmiyosun geç kaldim .

Birsen : ya daha saat 7 : 00 kuaförede saat 10 : 00 gidicez , hade kahvaltinya yağmur ve hakan ediyolar .

Damla : tamam.

Diyim elimi yüzümü yikadim mutfağa gitim hakan abi ve yağmur masada kahvalti ediyolardi .

Damla : günaydin😊.

Diyip yağmuru kocaman öptüm.

Yağmur : günaydin abla .

Hakan : günaydin gelin hanim.

Yağmur : abla sen şimdi evleniyosun ben seni artik cok göremem hem çocuğunla uğraşicaksin hiç görüşemoycez.

Damla : ya olur mu öyle şey evet çocuğum ooucak ama seni görmek için ben düyalari yakarip hem sen bazen bende kalirsin sonra çocuğum doğduğunda onunla oynarsin. Üzülmek yok tamam mi ?

Yağmur : tamam.

Birsen : kizim biraz yavaş ye boğulcaksin.

Damla : ya anne normal hamileyim. Ben cok açiktim hem şu an herşeyi yiyesim var ama size birakiyorum ona göre.

Yağmur : abla istersen yumurtami yiyebilirsin.

Damla : ay kiyamam sana yok onu sen ye ablacim❤❤.

Yağmur : tamam .

Şu anda yoldaydik kuaföre gidiyoruz annem ben yağmur seda narmin aleyna hazar nil cağla merve ( kc deki ) ve burağin arkadaşlari aygül irem aysun cansu ve tuğba . Kuaföre gelmiştik hiç kimse yoktu cünkü rezervasion yapmiştim . hepimizin saçini yapmaya başladilar. Şahitlerim ayni aygül ve arif , acaba erkekler napiyo.

Buraktan :

Babam arkadaşlarim deniz batu burhan alp ( dört dörtlük grubu ) burak ( yörüks ) onur kerem öbür onur dedem baran ( baryaktar ) ve damlanin babasii ve dedesiyle kuafördeydik traş oluyodum saçimi da kirgin cicekler deki ali gibi yapicam .

Burhan : ay aciktim.

Onur : sen hep acik zaten.

Deniz : sonra zaten eve gidicez yemek yiyip giyincez zaten sabret.

Baran : açkliliktan bayilmazsam tabi.

Kerem : bayilmazsin bayilmazsin.

Kerem 👇:

Kerem 👇:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin