kiz isteme

716 32 20
                                    

Canisilar selam , ben kinadan önce kiz isteme yi yazicaktim ama unutum . Sadece nasil oldu diye bilin yazicam .umarim beğenirsiniz ( bu bi bölüm değil ) ❤.

Buraktan  :

Bugün aşiri heycanliydim damlayi istemeye gisicez aylemle bide burhan la onun da kiz istemesine gitmiştim o da benim kime gelicek malüm kardeşim gibi . Saate baktim saat 12 :  50  geçiyodu  ve  burhan önce beni alip  annemleri  annanem ile dedemi alip  saat 13 : 40 gidicektik . Duştan çiktiktan sonra  üstümü giydim sacimi tardim son hazirliklari yaptim.

 Duştan çiktiktan sonra  üstümü giydim sacimi tardim son hazirliklari yaptim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çikoltalari ve çiçekleri alip  aşağiya indim hepsi arabadaydi arabada 9 yer vardi , arabayi sehrat abim kulaniyodu yaninda babam ile dedem . Ortada annem ile ananem vardi arkadada aygül burhan  ve yengem sevil vardi . Bende annemin yanina oturdum .

Burak : selam.

Nimet : hoşgeldin oğlum çikolatalari falan aldin mi ?

Burak : aldim aldim .

Burhan : pşşşt .

Arkama döndüğüme burhan bana gülerek bakiyodu.

Burhan : heycanlimisin?

Burak : ne yalan söyliyim evet.

Dede ( ahmet ) :  bu günleri de mi görücektik daha dün beş yaşinda gelip belime zipliyodun ne ara büyüdünde kiz istemeye gidiyorum ha bide torun yolda.

Burak: e büyük oldu dede.

Annanesi ( leyla ) : oğlum ben gelinimi cok sevdim sakin onu üzme üzersen karşinda beni bulursun .

Burak : merak etme üzmem gelinini 
😉.

Nimet : bende cok sevdim damlayi cok güzel narin iyi kalpli tam istediğim gelin . Burak ?

Burak : efendim.

Nimet : sen biliyosunudur hiç eski sevgilisi oldu mu ?

Burak : e evet vardi bi tane.

Annem : kim oğlum.

Burak : ismi tarik da niye soruyosunuz.

Nimet : hiç öylesine .

Damladan :

Ordan buraya dönüyodum odamda cok heycenliydim .

Seda ( damlanin arkadaşi kardeşi gibi ) : ya bi dur sakin ol .

Damla : ya bilmiyorum cok heycanliyim .

Hazar : ya damla tmm da başimiz döndü bi otur.

Cağla : aynen , nefes al ver al ver al ver al ver al ver

Aleyna : ay canisi yeter al ver al ver  yeter ,   damla niye heycanlisin ay yoksa !

bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin