7 bölüm " düğün 2 "

880 39 34
                                    

Multi : damla burağin yüzükleri💖.

Damladan :

Damla: evet !

Nikah memuru : bende sizi kari koca ilan ediyorum.

Kari koca artik kari kocayiz eylül göktürk değilde damla tozkoparan oldum bu sefer .

Nikah çiktiğimizda annemin evine geldik ben  odama gittim kizlar yanima oturdu burak ve erkekler dişardaydi , saat 16 : 00 ve evden 18 : 30 da çikicaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nikah çiktiğimizda annemin evine geldik ben odama gittim kizlar yanima oturdu burak ve erkekler dişardaydi , saat 16 : 00 ve evden 18 : 30 da çikicaz .

Hazar : eeee gelin hanim heycanlimiyiz .

Damla : ay cokkkkk kina da bile bu kadar heycanlanmamiştim .

Tuğba : balayina nereye gidiceksiniz?

Damla : balayina españaya gidicez .

Aysun : ay orasi cok güzel gitmiştim 2 sene önce.

Nil : kac gün kalicaksiniz?

Damla : 5 gün fazlad değil hamileyim ya .

Kizlarla konuşurken odamin kapisi çalmişti ve içeri burak gelmişti.

Burak: kizlar beni karimla bi bes dakika yanliz birakabilirlisiniz.

Hazar: tabi.

Aleyna : niye ki ?

Dedi aleyna cağla koluna vurdu.

Cağla : ya aleynacim belki özel bişey hadi aleyna HADI.

Aleyna : tamam ya .

Kizlar çiktiktan sonra burağa baktim o da yanima gelip oturdu.

Damla : bişey mi oldu burak ?

Burak : yok bişey olmadi ben sana bişey vermeye geldim .

Diyip çeketinden bi kutu çikardi kutuyu açtiğinda içinde bi kolye
vardi cok güzeldi .

Burak : bunu ben 10 yaşimdayken annanem vermiştiti ( hikayemde burağin babanesi yaşiyo ama annanesi öldü ) o zamanlar hastaydi hemde cok doktor " malesef cok az süresi var demişti " annem babam hep ağliyolardi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Burak : bunu ben 10 yaşimdayken annanem vermiştiti ( hikayemde burağin babanesi yaşiyo ama annanesi öldü ) o zamanlar hastaydi hemde cok doktor " malesef cok az süresi var demişti " annem babam hep ağliyolardi . Annanem bizde yaşiyodu bi yatakta yatiyodu kalkamiyodu , bi gün annem beni çağirdi gittim yanina dediki " oğlum benim cok az sürem kaldi ölücem ve senin düğünü görmiycem malesef karini görmiycem " demişti sonra bana bu kutuyu verip dediki " bunu ilerde sevdiğine karina verirsin . Deden bana bunu almişti şimdide bunu sen karina verirsin benden hediye bunu sakin kayip etme söz mü ? " Dedi " söz " dediğimde gözlerini kapatmaya başladi bende ağlamaya başladim annem geldi odaya annanemi hastaneya götürmüştük ama coktan ölmüştü .

bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin