Irem 👇 :
Iyi okumalar ❤ :
Damladan :
Saat : 19 : 30Of ya of niye geliyo o geldiğinde ağzini yüzünü kirasim var şimdi siz diyceksiniz ki kim? Ben söyliyim kim irezm şeytan irem burağin dibinden ayirmayan irem saçini yolasim var. O biz evlendiğimizde bi kere gelmişti bu akşam da kahfe içmeye mi burak için mi bilmiyorum artik. Dolabimi açip üstümü giydikten sonra aşağiya inip burağin yanina oturdum o da verayla oynuyodu , crash kuçağıma gelmişti .
Damlanin giydiği 👇 :
( karnini büyük düşünün)Burak : yarin alinin odasini yapalımı ?
Damla : ali kim?
Burak : oğlumuz ali aşkim .
Damla : haa alişik değilim o yüzden. Olur mağazaya gidip dolap aliriz hem daha giysi alicam oğlumuza.
Kapi çalar ;
Burak : ben bakarim .
Damla ( sesizce ) : geldi yilan.
Burak : efendim?
Damla : yok bişey .
(Burak kapiyi açar)
Burak : hoşgeldin .
Yilan irem kapi açildiğinda hemen burağa sarildi sanki onu kocasi ay öldürcem ta sarilmaaa şeytan diyo ki saçini başini yoll .
Irem : sanada merhaba.
Damla: merhaba.
( salona geçip otururlar)
Irem : eee burakcim nasil gidiyo evlilik tabi bazi insanlarin yüzünden hayatin mahfoldu.
Damla: sen ne imağ etmeye çalişiyosun?
Irem: diyorum ki senin yüzünden burağin hayati mahfoldu o****spu gibi burağina de
Burak : irem saçmalama.
Irem: saçmalamiyom, o çoçuk olmasaydi sen evli olmiycaktin !
Damla : bana bak çoçuk yanlişlikla oldu asil sensin or*****pu burak evli gelip öpüyosun falan hem sanane buraktan sanane onun iyliğini düşünmene gerek yok ben düşünürüm karisi olarak!
Burak : sakin olurmusunuz.
Irem: senin için oluyorum .
( damla mutfağa gider su içmeye burak arkasindan gider)
Burak : damla , iyi misin?
Damla : değilim , o kiza söyle gitsin .
Burak : damla misafir o .
Damla : burak kiz bana or*****pu dedi sen ne diyosun hağla ! O kiznan kalmak istiyosan onu al başka eve git .
Burak : damla irem cok yakin arkadaşim bu yüzden böyle.
Damla: burak kör müsün kiz sana aşik.
Burak: saçmalama.
Damla: saçmaliyorum öylemi , peki burak peki istediğine inan ben odamdayim .
Hemen odama gittim , gözyaşlarimi serbest biraktim durduramiyodum kendimi o iremi öldüresim var . Yatağa oturup ağlamaya başladim Ama benim yanima kizim geldi vera gelip kucağima yatip bana tatli tatli bakmaya başladi, kiyamam o radar seviyorum ki onu benim kizim o onun hayati da değişti , önceden evde sadece ikimiz vardik, şimdi crash burak ve oğlum var artik 2 değil 5 kişiyiz.
Damla : vera kizim sen anneyi mi özledin ( sarilir öper ) .
Vera: awwww .
Damla: merat etme ağlamiycam bundan sonra.
Buraktan :
Mutfaktan çikip salona gitiğimde irem oturuyodu , beni gördüğünde kalkip yanima geldi .
Irem: ben gidiyorum .
Burak : irem bişey sorcam.
Irem : sor .
Burak : sen beni sadece arkadaş olarak görüyosun demi?
Irem : evet , niye sordun ki ?
Burak : hiç öylesine .
Irem : görüşüruz o zaman .
Burak : görüşürüz.
Iremi geçirdikten sonra yukari çikip damla ya bakmaya gittim naspiyo acaba ? Odanin kapisini açtiğimda cok güzel bi manzara vardi damla crash ve vera yatakta birbirine sarilip uyuyodular o kadar tatlilar ki hiç bişey vazgçmem onlari , yavaşca yanlarina uzandim ve onlarin kokulariya uyudum .
Iremden :
Burak tan çiktiğimda arada binip yola koyuldum. Burak bana aşik misin diye sorduğunda " evet sana aşiğim " bağirasim vardi ama şimdi değil , biraz damla hanimin canini yakalim o da benimkini yaktiği gibi 😈😈😈 .
Umarim beğenmişsinizdir normalde sinir dolduğunda aticaktim ama bekletmek istemedim ❤❤❤
Sinir : 20 vote 20 yorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bizden bir parça 💙 (final)
Romancehamileydim . evet ben hamileyim ama daha erken keşke içmeseydim kimiyim? ben biran damla yilmaz adim oyunucuyum ve sadece 23 yaşindayim ve hamileyim bugün öğrendim keşke o gece yapmasaydim . peki ya babasi cocuğumun babasina nasil diycektim. nasi...