11 bölüm " cinseyet "

686 39 28
                                    


2 ay sonra :

Damladan :

2 ay oldu balayindan döneli herşey cok güzeldi bugün oğlum 4 aylik burakla yoldayiz cinsiyetini öğrenmeye gidiyoruz . Aşiri heycanliyim kiz mi erkek mi acaba ? Bu iki ayda herşey cok güzeldi karnim biraz daha büyümüştü , burağin arkadaşlariyla cok iyi anlaşmiştik cok iyiler bazen bana geliyolar ya da ben onlara gidiyorum bazen benim arkadaşlarim geliyo , sadece bi şey sinirimi bozuyo o irem burağin bi arkadaş 1 ay önce tatilden geldi düğünümüzde birda değildi iyiki değildi o kizi saçini yolasim var hep burağa yaklaşiyo yane hep burağin yanin koluna sariliyo yane o evli bi adam kiz gelmiş sariliyo dibine oturuyo dün de yanağindan öptü banada cok soğuk hiç konuşmuyo benimle , burağa cok yakin ben şimdilik burağa bişey demedim ama yaklaşmaya devam ederse sinirim patlar . Hastaneye geldiğimizde arabadan inip hastaneye girdik.

Damlanin giydiği 👇 :

Burağin giydiği 👇 : ( valizi yok sayin 😀)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burağin giydiği 👇 :
( valizi yok sayin 😀)

Bu doktor cok iyi hamile olduģum zamandan beri her ay kontrole geliyoruz cok iyi biri , odaya vardiğilizda hemen girdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu doktor cok iyi hamile olduģum zamandan beri her ay kontrole geliyoruz cok iyi biri , odaya vardiğilizda hemen girdik .

Doktor selim 😅😅👇 :

Doktor selim 😅😅👇 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selim : hoşgeldiniz .

Burak & damla : hoşbulduk .

Selim : bebek nasil bakalim .

burak bana yavaşca uzanmaya yardil etti ( türkce nasil bilmiyorum yatak gibi bişey 💙 ) ve karnimi aştiktan sonra selim vey ültrasionu gezdirmeye başladi .

Burak : iyimi ?

Selim : merak etmeyin gayet sağlikli şimdi cinsiyetine bakalim .

Burak : bakalim

Burağa baktiğimda cok heycanliydi elimi tutup öptü bende ona gülülsesim ikimizde cok heycanliydik kiz mi erkek diye cok merak ediyoruz .

Selim : evet ciniyetini söylüyorum o zaman .

Damla : söyleyin .

Selim : sizi bi oğlunuz olacak .

Benim şimdi oğlum olucak o kadar mutluydum ki gözlerimden yaş akiyodu oğlan annesi olucam .

Damla : burak oğlumuz olucak .

Burak : ...........

Damla : burak ?

Burak : .............

Selim : burak bey ?

Burak : dur dur dur siz oğlan mi dediniz .

Selim : evet . Ben sizi yanliz birakiyim bi ay sonra görüşurüz .

Damla : görüşürüz.

Burak ( gözlerinden yaş akar ): damla oğlum mu olucak şimdi .

Burak gözlerinden yaş akiyodu benimde . Oğlum tekme atmaya başladu burağin elini alip karnimin üstüne koydum .

Damla : bak oğlumuz tekme atmaya başladi .

Burak damlanin karnini öper .

Burak : atsin ben ona kurbanolurum .

Damla güler .

Burak : hisetmiştim erkek olucağini .

Damla : ben kiz istiyodum ama olsun oğlan annesi olmak da cok güzel .

Burak : e ikinci kiz olur belki ( göz kirparak ) .

Damla : a a daha bu doğmadan sen ikinciyi mi düşünüyosun ?

Burak : e tabi her çoçuğu düşünmek lazim biz de mecburen 7 çoçuklarimizi düşünmemiz lazim .

Damla : tüş burak yok 20 istersen deli misin 7 ne en fazla 3 .

Burak : bunlari ilerde konuşuruz hade gidelim .

Damla : gidelim .

Eve geldiğimizde ütümüze rahat bişeyler giyip mutfağa gidip yemek yapmaya başladim lazanya yapicaktim .kafami keldirdiğimda burak yanimda geldi .

Burak : napiyosun ?

Damla : lazanya yapiyorum akşam yemeğine .

Burak : ver yardim ediyim .

Damla : peki al sen şunu dök içine .

Burak : peki .

Burak la yemeğimizi yiyip yatmaya gittik yarin sabah annemleri ve burağin aylesini kalvatiya çağirdim cindiyeti söylemek için akşamda arkadaşlarimiz gelicek ve onlara da söyliycez cinsiyeti söyliycez . Zaten ev temizdi sadece sabah erken uyanip kalcatiyi hazirlamam gerkiyo.

Bu bölüm de bitti normalde sinir dolunca paylaşicakyim ama paylaşmak istedim umarim beğenmişsinizdir sizi cok seviyorum iyiki varsiniz 💙💙💗💗💗💗💗💗💙💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 .

Sinir : 20 vote 20 yorum
( yb için sinirin dolmasi lazim 💙 )




bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin