Buraktan :
Dün damla gitikten sonra yatağa yatip düşünsüm yane baba olmak bi duygu acaba . Şimdide evdeyim saat 9 : 30 annemi ariyim yane uyanmiştir .
Télefon:
Burak : alo anne .
Minet : oğlum burak iyi misin ? Napiyosun.
Burak : evdeyim anne öyle siz ?
Minet : evdeyiz baban ile abine ile kahvalti ediyoruz .
Burak : afiet olsun . Eee anne.
Minet : efendim .
Burak : bu akşam oğlenden sonra müsayet misiniz .
Minet : evet oğlum . Niye ki ?
Burak : öğlenden sonra ben ve damla size gelicez damla benim kirgin cicekler deki partenerim onunla size bişey konuşmamiz lazim .
Minet : müsayetim oğlum gelin tabi de sizin araniz soğuk değil mi damlayla yane birbirinize unf yaptiniz falan hane .
Burak : yane soğuk tu ama artik değil yane iyi bizim aramiz şu anda .
Minet : tmm bekliyorum öğlenden sonra .
Burak : tmm . Anne yanliz sehrat abim ve baba da olsun bu konuyu onlarinda bilmesi lazim .
Minet : tmm oğlum . Görüşürüz .
Burak : görüşürüz.
......................
Téléfonu kapatiktan sonra damla ya mesage atim annem için tmm olduğunu .
Mesaj / burak : damla annem buyrun gelin dedi yane öğlenden sonra 13 : 30 da alirim seni .
Gönderdiğimde hemen cebap geldi .
Mesaj / damla: tmm anneme de dedim o da buyrun gelin dedi . Ordan anneme gideriz .
Mesaj / burak : tmm 13 : 25 aşağidayim .
Mesaj / damla : tmm.
Mesaglaşiktan biraz evi topladim. Off yine terledim bi gidip duş aliyim . Düştan çiktiktan sonra salonda batteri çalmaya karar verdim . Saat 11 : 30 tu .
Damladan :
Ayy inşalah burağin annesi beni sever . Yane tmm benihic görmedi şimdide ben onun torununu taşiyorum . Ay acaba nasil biri . Ay neyse saat baktim 12 : 00 yavaş yavaş hazirlaniyim . Duş yapip çiktim . Öbür banyoya girip makyajimi yapmaya başladim . Sonra odama girdim dolabimi açtim . Vera da salonda dora ya bakiyodu cok seviyo ( bende cok seviyodum 😆 ) . Acaba ne giysem elbise mi etek kot mu ama annesi şimdi kot giysem cok güzel olmaz elbise giysem nasil olur sever mi ay öldürmesin beni ay damla saçmalama ben en iyisi bunu giyim evet evet bunu giyim .
Damlanin giydiği 👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bizden bir parça 💙 (final)
Romancehamileydim . evet ben hamileyim ama daha erken keşke içmeseydim kimiyim? ben biran damla yilmaz adim oyunucuyum ve sadece 23 yaşindayim ve hamileyim bugün öğrendim keşke o gece yapmasaydim . peki ya babasi cocuğumun babasina nasil diycektim. nasi...