8 bölüm " balayi "

815 42 19
                                    

Vote yorumlariniz için cokkkk teşeküederimmmm canlarimmmmm💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 iyiki varsiniz sizi cok seviyorum💙💙💙💙💙.

Damladan :

Yüzüme vuran güneşle uyandim , arkamdan bana biri sariliyodu , tabikide burak . Ona taraf döndüğumde onu izlemeye başladim Cok yakişikliydi , yüzünü ezberlemeye çalişiyodum burnu yanaklarini gözlerini dudaklarini , elimi saçlarina
Götürüp oyanmaya başladim saçlariyla . Saate baktiğimda uçak saati geliyodu españaya gidcektin saat 10 : 00 ve uçağimiz saat 14 : 30 kalkiyo ama biz orda 13 : 00 olmamiz lazim daha valizler var . Kalkmak için elimi çektiğimde Burak bana " devam et " dedi kapali gözlerle .

Damla : burak kalkmamiz lazim valizler yapilcak daha .

Burak : peki tamam .

Burakla kalkip valizlere yapmaya başladik 2 tane valiz vardi benim ki ve burağin ki . Benim valizime daha cok kiş kiyafet aldim çünkü hava yine soğuktu makyajlarimi aldim ve bi kac tee - şhort ve mayolarami aldim , tabi bunlar yeni mayo mağlum karnim büyüdü için . Biz españayda bi ev kiraladik orda kalicaz ve tabi orayi gezicez tabi tam 5 gün kalicaz . Fazla kalmak istemedim karnim büyüyo bazen hatta miğdem bulanyo .

Burak : damla valizimi bitirdim aşağiya indirip Duşa giricem .

Damla: tamam zaten ben bitirdim son biletleri yapip gicem bende .

Burak : tamam .

...............................
13 : 40

Burakla havalimandaydik uçağin gelmesini bekliyoduk.

Damlanin giydiği( saçlar açik ) 👇 :

Damlanin giydiği( saçlar açik )  👇 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Burağin giydiği 👇 :

Burağin giydiği 👇 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buraktan :

Acaba damla tariğa hağla aşik mi ? Yane aşik belki ya da değil sorsami acaba soriyim ben yane kocasiyim sonuçta .

Burak : damla .

Damla : hı ?

Burak : tarik ? Yane tariğa ha hağla aşik misin ?

Damla : neden sorduyosun ?

Burak : bilmek istiyorum .

Damla : hayir , yane önceden aşiktim , cok aşiktim ama sonra kavga etmeye başladik , sonra o bana neyse boş ver sevmiyorum artik .

Burak : damla o sana ne ?

Damla : ya boşver burak önemli bişey değil .

Burak : damla söyle .

Damla : hayir .

Burak : söyle dedim sinirlenmeye başliyorum .

Damla : t tokat atti .

Burak : ne ! Nasil basbaya tokat mi atti !

Damla bana bakarak kafasini saladi . Nasil ya o kimdi benim karima tokat atiyo yane tamam o zaman karim değildi ama bi kadina el kaldirmak ne ! Tam gidiceken o adamin yanina damla kolumdan tuttu .

Damla : nereye ?

Burak : o şerfsizin ağzini burnunu kirmaya !

Damla : ya burak hayir hem uçak geliyo boşver lütfen gitme .

Burak : ya damla o herim sana tokat atti benim karima tokat atti bende hiçbişey olmamiş gibi balayinami gidicem !

Damla : ya tamam haklisin ama şimdi değil lütfen balayindan sonra geldiğimizde istediğin kadar döv ama şimdi değil benim için lütfen çoçuğümuz için.

Ama damla bana öyle bakinca ben dayanamiyorum kiiii.

Burak : off tamam .

Damla : hade otur .

Oturduğumda damla yanima oturup koluma sarilip kafasini omuzuma koydu bende saçindan öptüm .




Umarim beğenmiş sinizdir özürdilerim kisa oldu biliyorum ama bu hafta zamanim olmadi şimda çalişmam lazim . Sinir dolursa 💗💗 pazar yb gelicek 💗💗 sizi cok seviyorumm💗💗canlarim💗.

Sinir : 10 vote 10 yorum




bizden bir parça 💙 (final) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin