POV CHANCE (kto się spodziewał?)
Wszedłem do pokoju i od razu walnąłem się na łóżko.Za godzinę ma przyjść Olivia,w rzeczywistości nie mam zamiaru grać z nią w jakieś tam gry tylko do siebie przekonać.
Od kiedy tylko pierwszy raz ją zobaczyłem wiedziałem że może z tego coś być,w końcu jest ładna i ma swoje atuty. Poza tym po tym jak zerwałem z Tessą spadł mi fejm i większość fanów mnie opuściła twierdząc że jestem okropny bo z nią zerwałem.
Ale oni nie wiedzą jaka ona była.Chciała tylko jednego.
Olivia to siostra mojego kumpla. Jake jest sławny i ma siostrę która jest cholernie pociągająca więc mogę to jakoś wykorzystać,taki romans od razu podniósł by mi fejm.
Postanowione.
Rozkocham w sobie tą blondyneczkę i pobędę z nią chwile dopóki nie będę miał odpowiedniej liczby fanów. W dupie mam Jake'a i całą resztę i tak miałem zamiar się od nich wynieść.
Złapałem za telefon który leżał na stoliku nocnym i zacząłem przeglądać moje media społecznościowe.Wszędzie przewijały się artykuły o tym że Jake ma siostrę i że u niego jest.
Z tego co mi wiadomo to ona nie lubi być w centrum uwagi. No cóż jeżeli coś ma wyjść z mojego planu to muszę to zmienić. Przeglądając tak wszystko nawet nie zauważyłem jak ktoś wszedł do pokoju. Podniosłem wzrok i napotkałem te niebieskie tęczówki przyglądające mi się z lekko zmarszczonymi brwiami.
- Pukałam- Powiedziała Liv-Ale nie odpowiadałeś więc weszłam.
- Oh,nie słyszałem,ale to nie ważne- Wstałem i podszedłem do dziewczyny z zamiarem przytulenia jej,od czegoś w końcu trzeba zaczynać. Blondynka z lekkim zawstydzeniem widocznym na twarzy oddała przytulasa.
- To... w co gramy?- Zapytała zaciekawiona.Chwilę myślałem żeby wymyślić coś dzięki czemu będę mógł mieć ją blisko siebie ,w końcu wpadłem na genialny pomysł.
- Just Dance- Odparłem z uśmiechem po czym ruszyłem w stronę xbox'a by odpalić grę
- Nie było mowy o tańcu- Czyżby nasza gwiazdeczka nie potrafiła tańczyć?
- Nie mówiłem w co będziemy grać- Odparłem wciąż z uśmiechem.Tak sztucznym jak nigdy.
Już po chwili Olivia stała obok mnie i razem ze mną próbowała powtarzać każdy ruch. Pierwsza wybierała ona,wzięła "Tik Tok" od Keshy. Już wcześniej kiedy ona szukała jakiegoś utworu zauważyłem coś co na pewno wybiorę.
Zmęczeni tańcem usiedliśmy na ziemi,dziewczyna piła jakiś sok a ja się jej przyglądałem. Z jednej strony jest ładna i aż szkoda ją wykorzystywać ale z drugiej nie mam nic do stracenia.
-Czemu tak na mnie patrzysz?- Uśmiechnęła się słodko patrząc w moje oczy.
- Bo jesteś śliczna- Gorszego tekstu już wymyślić nie mogłem,ważne że zadziałał. Zarumieniła się i cicho wyszeptała że dziękuję- Okej to teraz ja wybieram
Wstałem z miejsca i złapałem za pada żeby znaleźć piosenkę która zauważyłem wcześniej. Jak na złość nie mogłem jej znaleźć,w końcu jednak się znalazła. Kiedy Liv spostrzegła co chce wybrać wstała gwałtownie z podłogi.
- O nie!- Krzyknęła- Czy ty chcesz żebym ja w tym nogi połamała?Albo się ośmieszyła swoimi zdolnościami tańca zumby?
-Nie mam pojęcia czym jest zumba,ale zakładam że na pewno fajnie ci wyjdzie
Ostatecznie udało mi się ją do tego przekonać.
( TERAZ WŁĄCZCIE MEDIA)
Podczas tańca byliśmy naprawdę blisko. Blondynka była już tak czerwona że mogła by robić za znak drogowy. Mi tam się podobało,poza tym że nie umiałem tańczyć. Ale tu chodziło o to że bezkarnie mogłem jej dotykać,poczuć jej zapach kiedy się do mnie przybliżała,dotknąć skóry gdy łapaliśmy się za dłonie. Aż szkoda że będzie przeze mnie cierpiała.
- Dobra,wiesz co Chance ja już pójdę- Wychrypiała cicho- Jestem zmęczona
Zanim jednak opuściła mój pokój złapałem ją za dłoń i przyciągnąłem do siebie składając na jej już i tak czerwonym policzku buziaka.
POV NORMALNE
Kiedy opuściłam jego pokój policzka piekły mnie jak by tańczył na nich ogień,a jeszcze dwie godziny temu obiecałam Rachel że nic do niego nie poczuje.Wchodząc do pokoju złapałam za telefon i napisałam do mojej przyjaciółki.
Do; Rachel
Zawaliłam sprawę. Zakochałam się w nim
CZYTASZ
Uratuj mnie ZAWIESZONE
FanfictionOlivia Paul to siostra Jake Paula która do tej pory żyła z mamą w Ohio poza kamerami i sławą ale pewien brunet który odwiedził jej mamę zmienił wszystko. Kim jest brunet? Co wydarzy się w życiu Olivii? Tego dowiesz się czytając "Uratuj mnie"