Cap.88

172 18 1
                                    

HAN WOO RIN POV:

        Astăzi este ziua în care îmi iau la revedere de la Yoongi, l-am chemat în parc, iar acesta ştie că sunt eu.

          Îl zăresc şi îi fac cu mâna.

Eu:-Yoongi!!!

Yoongi:-Oh, Rin...care-i treaba?

Eu:-Eu....Yoongi...eu...am venit să-mi iau la revedere, adică....rămas bun....

Yoongi:-Ce vrei să spui?

Eu:-Vreau să îți spun să ai grijă de Jimin...Eşti un prieten bun Yoongi ştiu că, eu ți-am făcut cunoştință cu Jimin, mai mult....dar sper că Jimin înseamnă acelaşi lucru pentru tine Yoongi...Cum ai spus şi tu, sunt doar o personalitate.

Yoongi:-Eşti prost? Tu chiar ai băgat la suflet ce ți-am spus? Woo Rin, pe tine te iubesc ca prieten. Îți spuneam să-l laşi în pace pe Jimin, deoarece acesta avea de suferit şi asa era corect! Dar tu mereu vei însemna mai mult pentru mine Woo Rin! Oricând poți să-mi împrumuți hainele...dinou....

Eu:-Nu va mai fi nevoie, eu cred că....dispar....

Yoongi:-poftim*întinzându-mi o țigară* dacă ai de gând să pleci, nu uita să-mi înapoiezi tricoul ăla bun. E de firmă...şti tu, nu e de dat persoanelor neimportante..

Eu:-Haha, Golan fără inima ce eşti tu! Fi sigur ca ți-l înapoiez! Îi las bilet lui Jimin!

Yoongi:-A şi, savurează țigara aia, e ultima oară când te mai las să fumezi...

Eu:-E ultima oară când o sa o fac Yoongi! Promit!

Yoongi:-Yah, chiar dispari?

Eu:-da...Yoongi, vorbesc serios...Tu mi-ai fost primul prieten Yoongi! Primul şi cel mai bun!

Yoongi:-păi şi JungKook?

Eu:-Nu ştiu dacă am timp, spunei lui JungKookie să-şi găsească o iubită. Dar nu pe Jae, ea e a mea. A şi să mai lase ocupațiile, îi trebuie mai multă distracție. Şi celorlalți, spune-le că îmi pare rău şi ca sunt nişte prieteni grozavi!

Yoongi:-psh, idiotule tu chiar pleci....

Eu:-Yoongi îmi pare rău.

         Yoongi îşi lasă capul în jos.

Yoongi:-De ce? Pleacă odată, numai necazuri mi-ai adus, tu....pămpălăule!*plângând*

Eu:-Haha, o să-mi fie dor să mă jigneşti Yoongi! *luându-l în brațe* Îmi eşti ca un frate!

Yoongi:-Şi tu mie Woo Rin!

Eu:-În viața viitoare, dacă ne întâlnim, hai să mergem la un bar, să bem ceva...

Yoongi:-Cu siguranță!

           Aşa mi-am luat la revedere de la cel mai de nădejde frate al meu, cel care însemna cel mai mult pentru mine, cel care avea grijă de mine, singurul căruia îi păsa de mine. Eu am fost creeat să-mi pese de Jimin, atunci când te întrebi cui îi pasă de tine, cine te iubeşte cu adevărat, să stai pe loc e o greşeală, e povestea ta pe care ar trebuii sa o modelezi în cel mai frumos fel, tu trebuie să îi faci să le pese de tine, fi egoist! Fi jegos! pentru că prima oară, trebuie să îți pese de tine ca să le pese şi celorlalți.

           Am învățat multe, îmi e dor de viața mea, sau de momentele frumoase pe care le-am petrecut în corpul lui Jimin. Aş fi vrut să fiu lângă el să-l învăț cel mai de preț lucru! Distracția ți-o faci tu! Apreciază fiecare secunda pe care o trăieşti fiind ca nimic nu da înapoi. Odată ce ai pornit cursa nu există oprire, sau reîncepere.

             Simțeam cum eram eliberat, chinul pleca dar e atât de ciudat că aş fi vrut ca acest chin să continuie o veşnicie, mă durea sufletul. Mă uitam în ochii lui Yoongi şi am apucat să îi spun să aibă grijă de el şi Jimin pentru mine. Atunci mi-am simțit pentru ultima secundă existența în univers.

I'm a "Boy" |One but Two Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum