Cap.79

183 18 0
                                    

          Sunt pe casa. Jimin se duce la o margine a casei şi se uită în jos.

Jimin:-Pe bune? Ai terasă?

Eu:-Da

Jimin:-Atunci de ce naiba m-ai pus sa mă cațăr pe casă când puteam să mergem pe terasă.

Eu:-Mi-e frică, mi-e frică să merg în zona aia a casei...

          Jimin se pune în fund lângă mine. Si mănâncă din floricelele aproape vărsate pe care eu le-am adus aici cu greu.

Jimin:-De ce?

Eu:-Acolo obişnuiau să stea părinții mei mai mult, mi-e frica să mă apropii de camera lor. Uneori se aud sunete ciudate, dar obisnuiesc sa pretind ca sunt doar pisici sau....altceva...păsări..

Jimin:-Ascultă Jae, sunt aici cu tine, ok? Poți să mă chemi oricând, nu contează în ce moment, eu voi venii mereu la tine..

Eu:-Mersi Jimin. Dar mă tem că va venii momentul când te vei tot sătura să ai grijă de mine şi nu o sa am cu cine sa mai stau in casa si o sa-mi fie frica...dinou..

Jimin:-Yah, fi curajoasă! Nu te voi lăsa!

Eu:-Promiți pe degețel?*întinzându-i degetul mic*

Jimin:-Da!

        Atunci eu cu Jimin promitem pe degețelele mici şi le împletim astfel făcând promisiunea. Dar Jimin trage de degețelul meu luându-ma cu cealaltă mână de şold şi mă sărută lipindu-şi buzele fierbinți şi moi de ale mele. Mă simțeam bine, adică eu îl plac pe el, iar el mă place pe mine. Ce e mai minunat de atât?

I'm a "Boy" |One but Two Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum