Eylül iş yerinden çıkmış evine gidiyordu. Ablasına telefon etmiş ve kardeşini onun alacağını söylemişti. Büşra'nın okuluna varmıştı sonunda.
Büşra; Ablacımmm.
Eylül; Büşraa'm
İkisi koşarak sarılmışlardı birbirlerine. Sonra el ele tutuşup eve gittiler. Ablaları onları karşılamıştı.
Ablaları Nefes.. (Kaleli falan olmicak burada. Tahir İstanbul'da yaşıyor olucak.)
Sonra kızlar gelmişti. Yurttan arkadaşları. Ablası onları zor çıkarmıştı yurttan. Feride hanım Nefes de dahil hepsine sahip çıkmış ve kızı gibi görmüştü. Nefes ise 1 kaç hafta sonra evlenecekti.
Kızlar gelmişti. Songül'ün hamileliği hepsine neşe vermişti.Nefes;Kızlar hoşgeldiniz.
Songül; Hoşbulduk Nefes Abla.
Kader; Hoşbulduk.
Nefes; Bebek nasıl bakalım?
Songül; iyi..
Cemre; teyzelerinden bıktı.
Meral; Sürekli yanında olduğumuz için olabilir mi canısı..
Herkes güldü.
🎈🎈🎈
Kader; ee sonra ne oldu eylül?
Eylül; Çocuğun annesini bulmamıza az kaldı. Babası hapisteymiş. Komiser araştırıyor. Ben de Feride hanım'la bir yurt bulmaya çalışıyorum.
Meral; Polis yakışıklı mı?
Eylül; Meraaal!!
Meral; Adı neydi demiştin?
Eylül:Of meral. Ali Göktürk. N'apıcan ismini ya!
Meral; oooo buldum bile! Nefes abla baksana! Taş! Eylül'e de yakışır bu.
gokturkk_ali Kahve☕
Kader; Harbi yakışıklı ha!
Eylül;Yani biraz olabilir.
Songül;Eylül telefonun çalıyor.
Eylül telefonuna baktı. O ara meral telefonu elinden aldı ve arayana baktı.
'Ali🎈'
Meral; Canısı bu ne? Ali ve mavi balon? Bu aşık!!
Cemre; Fena yakalandın Eylül.
Kader; Açsın. Belki önemlidir.
Meral diretmedi ve telefonu Eylül'e verdi.
Eylül; Efendim Ali?
Ali; Şey Eylül, *** e gelebilir misin? Çocuğun annesini bulduk galiba.
Eylül; Gelmeye çalışırım.
Ali; Tamam gelince mesaj at. Bende çıkayım.
Eylül; Tamam.
Eylül telefonu kapatırken kızlara baktı.
Meral: Ee ne diyor?
Eylül; çocuğun annesini bulmuş, beni çağırdı.
Cemre; Gidecek misin?
Eylül: Hayır. Siz varken ona mı gidicem ya.
Songül; Kızım git hadi ya. Bak vallhi döverim seni.
Eveet ilk bölüm biraz hatta bayağı kısa oldu. Olsun ilk bölümdü sonuçta. Desteklerinizi bekliyorum. Sonraki bölümlerdr görüşürüz.