Fotoğraf:Jimin
~Min Seo~
Jiminin söyledikleri hala aklımda dönüyordu. Gerçekten dışarıdan böyle mi anlaşılıyordu? Bi süre sonra benim hala orada oturup istemsizce ağladığımı farkettim. Hemen ayağa kalktım ve oradan çıktım. Saate baktığımda 10 du. Hızlıca eve gitmem gerekliydi. Ama yürümeye bile halim yoktu. Eve gittiğimde ailem ne olduğunu soracaktı bu yüzden sakinleşip rahatlayana kadar sahilde oturmaya karar verdim.Sahile gelince bir banka oturdum ve denizi izlemeye başladım. Sonra sakinleşmek için Woo Jinle konuşabileceğimi düşündüm ve onu aradım. Uzun bir süre telefonunu çaldırmıştım ama açmamıştı. Bende tekrar aradım. Bu sefer açtığında arkasından bir kız sesi geliyordu. "Hahaha gerçekten Jimini kandırmak çok kolay" bunu duyduğumda en başta ne olduğunu algılayamamıştım.
"Efendim aşkım bir şey mi oldu?"
"Y-yok olmadı sadece sesini duymak istedim. Yalnız mısın?"
"Evet yalnızım neden sordun?"
"Hiç sadece merak ettim. Neyse sonra konuşuruz"
"Tamam olur iyi geceler"
"Sana da"Yanında bi kız olduğuna emindim. Ve kızın sesi gerçekten tanıdık geliyor ama kim olduğunu bir türlü çıkaramıyordum. Eğer yanlış duymadıysam Jimini kandırdığını söylüyordu. Kim Jimini kandırabilir ki? Gerçekten iyi değildim. Bana yalan söylüyordu. Şüphelerimin doğru çıkmasını istemiyordum. Onu durmadan arayan ve mesaj atan kişi de bu kız olabilirdi. Tabi bu kız aynı zamanda da Jimini kandırdığını söylüyordu. Gerçekten kim olduğunu öğrenecektim.Bunları düşünürken oturduğum banktan kalktım ve hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladım.
~Jimin~
Yaşadıklarım azmış gibi bir de her yerden çıkan bi kız yüzünden canım iyice sıkılmıştı. Ben onun da beni sevdiğini düşünmüştüm. Çünkü her zaman bana olmamız gerekenden daha yakındı. Ve hep özel olduğumu söylüyordu. Gerçekten saf mıydım? Yoksa bilerek mi yapmıştı? Bilerek yapmış olması için bir nedene ihtiyacı var ama ben onunla daha yeni tanışmıştım. Gerçekten beynim çatlıyordu. Aklım hiçbir şeyi almıyordu. Ne yapacağımı da bilmiyordum. Gerçekten ne yapmam lazımdı? Bir daha onun yüzünü bile görmek istemiyordum...2 Gün Sonra...
~Min Seo~
Jimin 2 gündür okula gelmiyordu. Gerçekten ne olduğunu çok merak ediyordum. Bana o dediklerine rağmen hala onu merak edebiliyordum. Bu iki gün boyunca Woo Jinle hiç konuşmamıştık. En sonunda her şeyi öğrenmek için bir şey yapmaya karar vermiştim. Woo Jinle aynı sınıfta olduğumuz için ne zaman ne yapacağı hakkında olan şeyleri öğrenebiliyordum. Yong hwa ile konuşurken biriyle alışveriş merkezinde buluşacağını duymuştum. Bugün onu takip edecektim. Son ders zili çaldığında hemen çantamı alıp gizli bir şekilde onu takip etmeye başlamıştım. O kendi arabasına binip yola koyulmuştu. Bende hemen bi taksi çevirip ona bindim ve takip etmeye başladım. Alışveriş merkezine gelince hemen arabasından indi ve içeri girdi. Bende hemen arkasındaydım. Sonra buluştuğu kişiyi gördüğümde gerçekten çok kötü olmuştum.Bu kişi Ya Eundu.Bir süre sadece onları izlemiştim. Sadece arkadaşça buluşmuş olduklarını düşündüm. Ama öyle değilmiş. Öpüştüklerini gördüğümde kendimi tutamadım ve olduğum yerden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAKE LOVE | Jimin
FanfictionHer şey çok normalken bir anda asla düşünemeyeceğiniz bir gerçekle karşılaşsanız nasıl tepki verirdiniz? Alıştığınız ve yaptığınız çoğu şeyin yalan olduğu gerçeğiyle nasıl yüzleşilebilir?